Marketing, Management
Izbor filtera
Tehničke specifikacije
Zaštitni znak u prometu robe i usluge Božidar Trifunov Mitrović
Zaštitni znak u prometu robe i usluge: kako i zašto zaštititi znakom svaki proizvod i uslugu pri nastupu na nacionalnom i međunarodnom tržištu
Savršena sekretarica: Za poslovne tajnice i uredsko poslovanje Eduard i Amalija Osredečki
Priručnik za poslovne tajnice i uredsko poslovanje
Lust auf Strategie Reinhart Nagel
Workbook zur systemischen Strategieentwicklung (Systemisches Management)
Das Workbook zeichnet den idealtypischen Verlauf der Entwicklung einer Strategie von der ersten Idee an nach. Dabei wird das Konzept der „Systemischen Strategieentwicklung" a
Uber : kako preko taksija zagospodariti svijetom Adam Lashinsky
Američki novinar i izvršni urednik američkog časopisa „Fortune“ Adam Lashinsky napisao je knjigu o internetskoj platformi Uber koja je izazvala revoluciju u javnom prijevozu. Knjiga sadrži dvije teme: jednu o Uberovom vrtoglavom usponu, a drugu o vel
Facebook efekt David Kirkpatrick
FASCINANTAN PRIKAZ TVRTKE PISAN U SURADNJI S MARKOM ZUCKERBERGOM I GLAVNIM MENADŽERIMA FACEBOOKA
Od novotarije nastale u studentskoj sobi Facebook je prerastao u tvrtku s 500 milijuna korisnika: jedna je od najbrže rastućih tvrtki u povijesti gospod
Preporuka za cijeli život Timothy L. Templeton
Jeste li se ikada zapitali zašto neki ljudi tako lako postižu uspjeh, a vi ne? Znaju li ti ljudi neku poslovnu tajnu koja je vama nepoznata?
Jednoga jutra pijući crnu kavu u caffe-baru „California“, Susie Mc Cumber postavila je sebi ova pitanja. Tre
Steve Jobs: tajne njegovih inovacija Carmine Gallo
Glavni direktor i suosnivač Aplea, Steve Jobs, u ovoj nam knjizi objašnjava svojih sedam načela inovacija, odnosno oslobađanja vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. One se mogu sažeti u
Kako zaposliti i zadržati najbolje ljude
Kako pronaći – ali i zadržati – najkvalitetnije ljude? U knjizi Kako zaposliti i zadržati najbolje ljude naći ćete o toj važnoj temi mjerodavne odgovore i korisne savjete. Saznat ćete kako učinkovitije zapošljavati ljude i kako zadržati svoje zaposle
Metod Ilona Maska Rendi Kirk
Serijski preduzetnik i autor bestselera Rendi Kirk otkriva 16 tajnih principa kojima se Ilon Mask vodio u donošenju poslovnih odluka. Budući da je knjiga Metod Ilona Maska ispunjena brojnim Maskovim citatima, imaćete retku priliku da saznate dokazane
Prednost introvertnih osoba Mirjana Kefer
Kada smo pod stresom, pametni deo našeg mozga zamire. Introvertna osoba? Sjajan prodavac? DA. Prodaja je veština koju svako može da nauči i savlada, a introverti su posebno dobri u tome kada nauče kako da iskoriste svoje prirodne snage. Introverti se
Ženski put ka uspehu Nensi Bankroft
Nensi Bankroft detaljno opisuje pet različitih strategija uspeha koje žene koriste kako bi postigle svoje poslovne ciljeve i pokazuje kako da upotrebite te tehnike na putu ka ličnoj ispunjenosti i profesionalnom uspehu.
Praktični saveti i brojni poz
OSNOVE MARKETINGA Josip Senečić
Marketing je, prema autoru, društveni, ekonomski i upravljački proces koji ima u fokusu kreiranje i isporuku ideja za zadovoljavanje potreba u robama i uslugama. Marketing je i društveni proces koji se bavi identifikacijom i zadovoljavanjem ne samo u
POZNAVANJE ROBE U TRGOVINI Ivo Andrijanić,Miljenko Bilen,Tonći Lazibat
SADRŽAJ :
Poznavanje robe
Identifikacija i klasifikacija proizvoda - robe u trgovini
Normizacija robe i norme
Kvaliteta robe
Ambalaža,pakiranje, skladištenje i transport robe
Pravilno postupanje s opasnom i lakopokvarljivom robom prilikom
PRIRUČNIK ZA KOMERCIJALNO I FINANCIJSKO POSLOVANJE Vladimir Kopun
Prirucnik za komercijalno i financijsko poslovanje
UPRAVLJANJE MARKETINGOM
UPRAVLJANJE MARKETINGOM
Philip Kotler
Analiza, planiranje, primjena i kontrola
Napomena : Vidljivi tragovi korištenja
STRATEŠKO VOĐENJE INTERVJUA R. Camp, M. E. Vielhaber, J. L. Simonetti
OTKRIJTE TEHNIKE STRATEŠKOG VOĐENJA INTERVJUA KOJE ĆE POTAKNUTI USPJEH VAŠE ORGANIZACIJE!
Ova knjiga je priručni resurs u kojem je opisan proces kojim ćete privući i zadržati kvalitetnog zaposlenika u šest koraka. Menadžeri će kroz knjigu naučiti
SOCIJALNIM KAPITALOM DO USPJEHA Wayne E. Baker
KAKO CRPITI SKRIVENE RESURSE IZ SVOJIH OSOBNIH I POSLOVNIH MREŽA!
Socijalnim kapitalom do uspjeha prirucni je vodic za uspjeh preko izgradivanja i korištenja socijalnog kapitala. Naucit cete zašto bogat socijalni kapital dovodi do vece place, brži
ORGANIZACIJA I MENADŽMENT Milan Jurina
Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti "Baltazar Adam Krcelic"
Knjiga je strukturirana tako da je u prvom redu mogu koristiti studenti za upoznavanje s osnovama menadžmenta, ali i svi oni koji pokazuju interes za menadžment ili
Vrhunski menadžment Mark Stevens
Prvi put, brižljivo čuvane tajne ovog vrhunskog centra za obuku menadžera dostupne su sada i onima koji možda nikad neće imati priliku da budu polaznici PVM-a. Koristeći se profilima, razgovorima i primjerima iz stvarnog života, Vrhunski menadžment p
Into the Heart of Meetings: Basic Principles of Meeting Design
U srcu sastanaka: Osnovni principi dizajna sastanaka
U srce susreta definira sastanke kao oblik komunikacije. Opisuje karakteristične procese sastanaka i kako na njih utjecati kroz dizajn sastanaka. Na temelju dugogodišnjeg zajedničkog rada kao pr
Cool generacija: nova poslovna filozofija Michel Syrett
Ova knjiga je "vodič" svirn tvrtkama koje žele privući generaciju Milenijanaca - ljudi rođenih nakon 1980. godine - bilo kao zaposlenike ili potrošače. Miienijanci možda imaju ista uvjerenja i možda se ponašaju slično kao tinejdžeri i dvadeset-i-nešt
Primljeni ste Sanjin Frlan
Dokazani plan kako usprkos krizi u 42 dana dobiti dobro plaćen posao koji ćete voljeti.
Valuta budućnosti Brad DeHaven
VALUTA BUDUĆNOSTI - tko ovo zna gospodar je svoje sudbine
Nije riječ o novom sjajnom poduzeću niti o dobroj plaći.
Nije riječ o obećavajućim strategijama na tržištu dionica ili na dot.com.
I nije lako... ali ovo je odgovor na pitanje kako od svo
Das Buch der Fünf Ringe für Führungskräfte Donald G. Krause
Donald G. Krause ist Präsident eines international renommierten Beratungsunternehmens, das unter anderem General Motors, Arthur Andersen, Tucson Medical Center und das General Accounting Office der Vereinigten Staaten zu seinen Klienten zählt. Er leb
Wettbewerbsstrategie Michael E. Porter
Seit 30 Jahren ist Michael E. Porters Buch zur Wettbewerbsstrategie der Klassiker zum Thema und Pflichtlektüre für Führungskräfte. Schritt für Schritt entwickelt der Autor alle Instrumente, die ein Manager für die Branchenanalyse benötigt. Seine Ausf
Return on Customer: Creating and Maximizing Value from Your Scarcest Resource
Internationally acclaimed business gurus and best-selling authors Don Peppers and Martha Rogers kicked off the CRM revolution and changed the landscape of business competition with their classic bestseller, The One to One Future. Now, in Return on Cu
Put do uspjeha John T. Molloy
Autor knjige John Molloy, priznati teoretičar o uspješnosti otkriva nam tajne poslovnog uspjeha i modele uspješnosti. Knjiga se temelji na znanstvenim istraživanjima, a koristi se kao udžbenik na mnogim sveučilištima u svijetu i Americi.
Ekonomika i menedžment sporta Mato Bartoluci
Podaci izneseni u ovom radu pokazuju da sport u razvijenim zemljama stavara daleko većeb prihode od troškova kako u sportu, tako i u komplementarnim djelatnostima: u industriji sportskih proizvoda i usluga, u turizmu, graditeljstvu sportskih objekata
Mali brod na olujnom moru Marijan Ožanić
Priručnik za poduzetnike – Od ideje do prvog ugovora
Kako navodi autor, "Mali brod na olujnom moru"
napisao je kako bi pomogao poduzetnicima u prvim godinama njihovog poslovnog života, zabilježio pouke burnog povijesnog razdoblja kroz koje prola
Strategije uspjeha James M. Dornan
James M. Dornan mentor je nekolici najuspješnijih ljudi u svijetu. Kao briljantni strateg utemeljio je Network TwentyOne, tvrtku za globalnu poslovnu potporu i razvoj voditeljstva, a pojavio se i na naslovnicama revije Wall Street Journal i drugih fi
Što bi napravio Google Jeff Jarvis
Doznajte zašto je Google najuspješnija i najpoželjnija svjetska tvrtka.
Smiona i vrlo korisna knjiga koja odgovara na jedno od najvažnijih pitanja današnjice – što bi napravio Google? Danas je općepoznata činjenica da je Google u osmišljavanju svo
Pozitivan naboj Beverly Sallee
Šest pozitivnih spojeva s uspjehom
Ne znam što uspjeh znači vama, ali znam ovo: Znam da negdje duboko u sebi intuitivno razumijete što uspjeh znači. U svom sam životu te u životima tisuća, ako ne i desetaka tisuća ljudi koje sam upoznala u posljed
Mali brod na olujnom moru Marijan Ožanić
Drugo, dopunjeno izdanje prvog domaćeg poslovnog priručnika iz burnih devedesetih, koji je mnoge današnje uspješne poduzetnike uveo u svijet biznisa, podsjeća na korijene poduzetništva u nas i teške uvjete u kojima se razvijalo. Knjiga preispituje po
Human Resource Strategy: A Behavioral Perspective for the General Manager
Strategija ljudskih potencijala: perspektiva ponašanja za generalnog direktora
Ovo je nova vrsta teksta o upravljanju ljudskim resursima jer je napisan imajući na umu generalnog direktora. Tekst pruža bazu ključnog materijala o organizacijskom pon
KAKO DO REZULTATA Clinton O. Longenecker, Jack L. Simonetti
NAUČITE KAKO VISOKO UČINKOVITI MENADŽERI POSTIŽU VRHUNSKE REZULTATE!
Kako do rezultata predstavlja pravo rješenje! Knjiga nudi konkretne savjete i pokazat će vam kako postati rezultatima orijentiran menadžer te kako stvoriti radnu okolinu koja će
BUSINESS ETHICS AND CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
POSLOVNA ETIKA I KORPORATIVNA DRUŠTVENA ODGOVORNOST
Inventivni menadžer u 100 lekcija: kako postati i ostati pobjednik Velimir Srića
Velimir Srića je svoje dugogodišnje iskustvo sveučilišnog profesora i konzultanta brojnih inozemnih i hrvatskih poduzeća na jednostavan i zanimljiv način predstavio u ovoj knjizi. U njoj ne iznosi cjelovitu teoriju, već niz iskustava, modela, koncepc
Integrativno vodstvo- leadership Borna Bebek
U ovom djelu autor istražuje povezanost problema organizacije, poslovne etike i leadershipa u globalnom kontekstu; pritom posebnu pozornost posvećuje hrvatskoj sadašnjici i budućnosti. Kao osnivač CELI inicijative izobrazbe lidera u suradnji s George
Kako se uspješno prodati Saša Petar
Osnove uspješnog komuniciranja u obiteli, s prijatelima, poslovnim partnerima i svima koji vas gledaju i slušaju (i kupuju nešto od vas)
Udoba povezivanja s Europom i svijetom danas je osnovna pretpostavka da vas ljudi poznaju i prepoznaju. Lakim,
Vođenjem do uspjeha Colin Turner
stvaranje poduzetničkih organizacija
Knjiga Vođenjem do uspjeha bavi se samom biti onoga što je dovelo do izvornog uspjeha neke tvrtke i to posredstvom:
primjene načela i postupaka poduzetničkog vođenja
održavanjem promjena uz pomoć šest temel
ZABRANJEN ULAZ PRODAVAČIMA I PSIMA Danijel Bićanić
DRUGAČIJI PRIRUČNIK O PRODAJNIM I MENADŽERSKIM VJEŠTINAMA
Knjiga „Zabranjen ulaz prodavačima i psima!" predstavlja prije svega priznanje svim prodajnim profesionalcima u Hrvatskoj. Osjećam duboko poštovanje prema svima koji se svakodnevno suočava
FIT ZA PRODAJU Danijel Bićanić
PRAKTIČAN PRIRUČNIK KOJI ĆE TE NAUČITI KAKO PRONAĆI KVALITETNO RADNO MJESTO U PRODAJNOJ BRANŠI TE KAKO ĆEŠ POSTATI NAJTRAŽENIJA RADNA SNAGA NA TRŽIŠTU
Duže ste vremena nezaposleni i trenutno tražite svoju sreću na tržištu rada, baš u prodajnoj bra
Afrika u usponu Vijay Mahajan
S više od 900 milijuna potrošača, afrički kontinent je jedno on najbrže rastućih tržišta. U knjizi Uspon Afrike, legendarni konzultant za međunarodno poslovanje, Vijay Mahajan otkriva svo bogatstvo i kompleksnost tog nevjerojatnog tržišta i pomaže ko
Priručnik za menadžere Robert Heller
Sve što morate znati o tome kako funkcioniraju poduzeće i njegov menadžment
Nikada prije od menadžera se nisu očekivala tako opsežna i raznovrsna znanja. Još do nedavno menadžeri su se trebali baviti samo onim za što su se specijalizirali: financi
Put frilensera Robert Vlah
Frilensing je najjednostavniji pristup poslovanju na slobodnom tržištu.
Sa sasvim malo kapitala, rizika i opreme, dodatne poslove možete da pretvorite u uspešnu karijeru, postanete sami svoj šef i radite smislen, dobro plaćen posao. Ipak, s vremen
Plava krava Seth Godin
Marketinški stručnjaci već godinama govore o formuli "pet puta "p". Neki od njih su: proizvod (engl. product), politika cijena (engl. pricing), promidžba (engl. promotion) pozicioniranje (engl. positioning), publicitet odnosno reklama (engl. publicit
Prodajne tehnike Bill Brooks
Prodajne tehnike prepune su pronicljivih, provjerenih pojmova, alata i tehnika za postizanje izvrsnih rezultata za vašu kompaniju tako što nude neodoljivu vrijednost vašim kupcima. Bez obzira na to koji je vaš proizvod ili usluga, ova prakticˇna dopu
OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA Jozo Previšić
U knjizi su na znanstveni i stručni način prikazani svi relevantni parametri međunarodnog tržišta, bez obzira na stupanj internacionalizacije poslovanja.
Naglasak je stavljen na konkurentnost tržišta različitih zemalja.
Tekst je oblikovan tako da
MARKETINŠKI KOMUNIKACIJSKI MIKS (Promotivni miks) Hilmija Mujić,Kenan Mahmutović
Napomena : Knjiga ima posvetu
MEĐUNARODNA RAZMJENA I ORGANIZACIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA Hilmija Mujić
Medunarodna razmjena i organizacija medunarodnog marketinga velikih poduzeca
Napomena : Knjiga ima posvetu
STVARANJE MULTIKULTURALNE ORGANIZACIJE Taylor Cox ml.
Ova knjiga predstavlja najsuvremeniju teoriju i praksu te nudi sustavan i sveobuhvatan model promjene koji ce vam pomoci da oslobodite ljudski potencijal vaše organizacije. Podrobno objašnjenim primjerima, temeljitom analizom te pitanjima za raspravu
ZAPOŠLJAVANJE SJAJNIH LJUDI
VAŠ KORAK PO KORAK VODIČ ZA PRIVLAČENJE NAJBOLJIH ZAPOSLENIKA DANAŠNJICE
Današnja niska stopa nezaposlenosti uz stalno rastuću potražnju za radnicima s dokazanim tehničkim vještinama znači da dugoročni uspjeh vaše tvrtke ovisi o njenoj sposobnost
BITNI ELEMENTI ORGANIZACIJSKOG PONAŠANJA
KNJIGA JE IDEALNA ZA SEMINARE MENADŽMENTA, ZA RAD U PODUZEĆU I OSOBNO STRUČNO USAVRŠAVANJE
NAGLASAK JE LJUDIMA, JER ONI SU KLJUČ USPJEHA USPJEŠNE ORGANIZACIJE!
Autor ove knjige je S. P. Robbins, profesor menadžmenta na San Diego State Universit
VJEŠTINE PREGOVARANJA ZA MENADŽERE Steven Cohen
PREGOVARAČKE TEHNIKE ZA POSTIZANJE POSVEĆENOSTI ISPUNJAVANJU SPORAZUMA KOD SVIH STRANA – I ISTOVREMENO OSIGURAVANJE DA SU VAŠI PRIMARNI CILJEVI POSTIGNUTI
Vještine učinkovitog pregovaranja ključne su u današnjem upravljačkom okruženju koje karakte
FINANCIJE ZA STRATEŠKO ODLUČIVANJE M. P. Narayanan, Vikram K. Nanda
SVE ŠTO TREBAJU ZNATI NEFINANCIJSKI MENADŽERI!
Autori ove knjige dva su vodeća stručnjaka za financijsku strategiju, a u ovu knjigu su pretočili više od trideset godina predavanja financija u lako razumljivo štivo. Financije za strateško odlučivan
Recognizing and Rewarding Employees R. Brayton Bowen
Prepoznavanje i nagrađivanje zaposlenika
Pozitivne povratne informacije i priznanje su dokazani i vrijedni -- ali prečesto zanemareni -- alati za upravljanje. Prepoznavanje i nagrađivanje zaposlenika daje menadžerima nagrade najuspješnije u motiv
Momentum efekt J. C. Larreche
Kako potaknuti izniman rast
Rijetke su tvrtke otkrile tajnu održivog visokog rasta-zamah. Te su tvrtke naučile kako stvoriti uvjete koji vode prema izuzetnom organskom rastu koji se hrani samim sobom, neprekidno poboljšavajući poslovanje. U knjizi
Stvoreno da traje James C. Collins, Jerry I. Porras
Uspješne navike kompanija s vizijom
Stvoreno da traje, zapravo, ne govori u suštini o stvaranju da bi potrajalo. Govori o stvaranju nečega što je vrijedno da traje - o stvaranju kompanije takve istinske izvrsnosti da bi svijet izgubio nešto važno
Upravljanje energijama sustava Slavomir Cune Miljević
Knjiga je početno namijenjena osobama koje su već upoznate s osnovnim modelima upravljanja sustavima. Originalni doprinos ove knjige stav je autora koji prilazi društvenom sustavu upravljanja kao biološkom sustavu koji mora ostvariti svoje zakonitost
Poslovni uspjeh Richard Parkes Cordock
Kako za 21 dan ponovo rasplamsati poduzetnički duh u sebi i svome timu
Dok rijetka poduzeća uspijevaju ostati u dodiru sa svojim poduzetničkim korijenima, većina ih se na putu uspjeha izgubi i zaborave da je upravo taj prvi poduzetnički duh ona is
Poduzetnički projekt ili kako sačiniti biznis-plan? Nikola Kuvačić
Poduzetnički projekt / Anatomija projekta (naslovnica projekta, kazalo projekta, sažetak projekta, opis poduzetničke ideje, tržišni podaci projekta, tehničko-tehnološki opis projekta, manadžment u projektu, markting u projektu, financijski podaci pro
Upravljati, stvoriti, živjeti Fredmund Malik
Ova je knjiga klasik literature za menadžment. Izvanredan rukopis za mlade rukovoditelje, njima putokaz, a jednako tako pa i više za one od iskustva – jer otkriva prave aspekte ispravnog menadžmenta kojih se sami ne možete uvijek sjetiti.
Poznavan
e-Poslovna inteligencija Bernard Liautaud, Mark Hammond
Kako informacije pretvoriti u znanje, a znanje u profit
Zašto kompanija mora biti inteligentna? Inteligentno poduzeće - ono koje brže donosi kvalitetnije odluke i nadmudruje svoje konkurente - u mogućnosti je briljirati i udovolji prirodnom instin
Ideje koje pokreću Chip Heath, Dan Heath
Provokativna, otkrivajuća i puna iznenađenja,
ova knjiga pokazuje nam vitalna načela pobjedničkih
ideja i govori kako možemo primijeniti ta pravila za osmišljavanje ‘ljepljivih’ poruka.
Krizni menadžment Jonathan Bernstein
VODITE SVOJU ORGANIZACIJU KROZ BILO KOJU POSLOVNU KRIZU – I IZAĐITE IZ NJE JAČI NEGO IKAD Menadžerski vodič za krizni menadžment pruža osnovne vještine i znanja koje trebate da biste se nosili s krizama koje se neizbježno javljaju u svakom poslu ili
Budžetiranje za menadžere Sid Kemp, Eric Dunbar
DOBRO UPRAVLJANJE NOVCEM KLJUČNA JE SASTAVNICA USPJEŠNOSTI PODUZEĆA!
Budžet je više od pukih brojeva. On podupire uspješnost i timski rad vas i vašeg odjela. Pripremajući budžet vašeg odjela, osiguravate financije i resurse koji su vašem timu potr
Vodič za menadžere: Upravljanje promjenom Stephen Rock
Brzina kojom se obavlja posao, i kojom protječe život, postaje sve brža i brža. Zasigurno, mogu se pitati kako se moje američko novorođenče razvilo tako brzo u mladu ženu sposobnu govoriti kineski, ali mnogo je teže razmišljati o tome kako su se svje
e-Poslovna inteligencija Bernard Liautaud, Mark Hammond
Kako informacije pretvoriti u znanje, a znanje u profit
Zašto kompanija mora biti inteligentna? Inteligentno poduzeće - ono koje brže donosi kvalitetnije odluke i nadmudruje svoje konkurente - u mogućnosti je briljirati i udovolji prirodnom instin
Tajna vodstva Manfred Kets de Vries
Ponašanje vođa u poduzetništvu. De Vries pruža sasvim drugačiji pogled na dosad vrlo opsežno istraživane teme vodstva i dinamike individualnih i organizacijskih promjena. Primjenjujući zavidno znanje i iskustvo iz ekonomije, menadzmenta i psihoanaliz
NAČELA MARKETINGA Bruno Grbac
Marketing je poslovna funkcija kojom tržišni subjekti identificiraju potrebe i želje potrošača, utvrđuju ciljna tržišta koja mogu opsluživati najbolje i određuju ponudu, odnosno kombinaciju elemenata marketing-miksa kojom zadovoljavaju potražnju na t
PRIMIJENJENO PODUZETNIŠTVO – ZBIRKA TEKSTOVA Grupa autora
Cjelukupan prikaz zakona, normi, strategija, marketinga, odnosa s javnošću…i svih ostalih važnih čimbenika koji čine dobrog ekonomista, managera, poduzetnika. Nezaobilazna literatura za sve sadašnje i buduće poduzetnike, studente ekonomije i ostalu p
MARKETING koncepcija-imperativ-izazov Bruno Grbac
xi Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskog i poslijediplomskog studija ekonomskih fakulteta i marketing-stručnjacima u gospodarskim i drugim subjektima. Tekst u knjizi temelji se na klasičnom razmatranju m
RJEČNIK MARKETINGA Fedor Rocco
Rječnik marketinga“, prvi te vrste u nas, sabire temeljna znanja potrebna poduzetnicima, menedžerima, stručnjacima, studentima i svima onima čiji su obrazovni i praktični interesi usmjereni složenim pitanjima marketinga i logistike u uvjetima suvreme
UMIJEĆE RATOVANJA ZA MENEDŽERE Donald G. Krause
Pradavna mudrost Sun Tzuovog teksta protumačena za današnjeg poslovnog čovjeka
,
Poslovanje je rat.
Već godinama poslovne škole i profesionalni savjetnici koriste kineski tekst star 2500 godina i njegove nezamjenjive komentare o vođenju, strateg
MARKETING U JAVNOM SEKTORU Nancy Lee , Philip Kotler
MARKETING U JAVNOM SEKTORU put do bolje izvedbe
Marketing u javnom sektoru kljucna je knjiga napisana iskljucivo za institucije javne vlasti. Ona nudi desetke uspješnih prica na podrucju marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem
MENADŽMENT LJUDSKIH POTENCIJALA
OKRUŽENJE LJUDSKIH POTENCIJALA / Strategijski menadžment ljudskih potencijala / Pravno okruženje: Ravnopravna mogućnost zapošljavanja i sigurnost / Analiza i oblikovanje posla / PRIBAVLJANJE I PRIPREMA LJUDSKIH POTENCIJALA / Planiranje i pribavljanje
UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA Pablo Cardona, Carlos Rey
Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), pr
REINŽENJERING TVRTKE M. Hammer, J. Champy
POSLOVNI KLASIK I MEĐUNARODNI BESTSELER DEVEDESETIH U AŽURIRANOM IZDANJU ZA NOVO STOLJEĆE
Reinženjering je bio najvažniji koncept za američki ekonomski preporod devedesetih godina, a svijetu je predstavljen upravo u ovoj knjizi. Sada nas ponovno,
VJEŠTINE VODSTVA ZA MENADŽERE Marlene Caroselli
SPECIFIČNE TEHNIKE ZA NADILAŽENJE MENADŽMENTA – I ZA STJECANJE VJEŠTINA I DRŽANJA ISTINSKOG VOĐE
Vođe u današnjem poslovnom svijetu bez granica moraju biti više od potpore drugom osoblju. Moraju biti katalizatori pozitivnih promjena kod operacija i
IZAZOVI MENADŽMENTA U XXI. STOLJEĆU
SVE ŠTO TREBATE ZNATI O VOĐENJU MODERNOG POSLOVANJA!
Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću knjiga je koja nastoji pružiti čitatelju trenutačni uvid u današnje cjelokupno poslovno okruženje, u ideje, vještine i u moć koju pruža posao menadžera i ruko
2052: GLOBALNA PROGNOZA ZA SLJEDEĆIH 40 GODINA
GLOBALNA PROGNOZA ZA SLJEDEĆIH ČETRDESET GODINA
Znamo ono što želimo znati o tome kako će svijet izgledati kroz četrdeset godina. Međutim, znamo li kako će svijet doista izgledati za četrdeset godina? Upravo je to pitanje na koje Jorgen Randers na
REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE Pankaj Ghemawat
PRELAŽENJE GRANICA U SVIJETU U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVIJEK VAŽNE
GLOBALNA TRŽIŠTA JOŠ SU UVIJEK ODVOJENA, I TO NE SAMO KILOMETRIMA
U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao
RJEŠENJE POTPUNE NAKNADE John E. Tropman
RJEŠENJE POTPUNE NAKNADE
Kako razviti zaposlenicima vođen sustav nagrađivanja
‘Rješenje potpune naknade’ praktičan je vodič koji pomaže vođama, kako poslovnog tako i neprofitnog sektora, izaći izvan uobičajenih okvira razmišljanja i osmisliti sus
JAVNA VRIJEDNOST John Benington, Mark H. Moore
Otkako je Mark H. Moore objavio svoju utjecajnu i plodonosnu knjigu Stvaranje javne vrijednosti, javna je vrijednost postala ključni referentni okvir za tvorce javnih politika i javne menadžere diljem svijeta. Omogućila je članovima akademske zajedni
PONAŠANJE POTROŠAČA Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk
7. izdanje
VRHUNSKA KNJIGA ZA PRODAJU! POTROŠAČ UVIJEK DONOSI KONAČNU ODLUKU!
U ovom izdanju autori pojačavaju naglasak na marketinšku strategiju, koristeći pristup koji je usmjeren na teoriju i na primjenu. Vjerujući u marketinšku koncepciju,
Staffing Organizations 6th Edition Herbert Heneman
Kadrovske organizacije 6. izdanje
Staffing Organizations, kanadsko izdanje, spaja trenutna akademska istraživanja s primijenjenom praksom u stvarnom svijetu. Pruža materijal relevantan za kontekst kanadskog HR okruženja. Ovaj pristup se više deta
MARKETING - EUROPSKO IZDANJE
UTJECAJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U FUNKCIONIRANJU SUVREMENOG DRUŠTVA
Knjigu su napisala četvorica renomiranih američkih sveučilišnih profesora marketinga (S. Dibb, L. Simkin, W.M. Pride, O.C. Ferrell), koji pružaju svojim čitateljima uvid u to što
MENADŽMENT UREDSKOG POSLOVANJA Zane K. Quible
Pisan lako razumljivim stilom i popraćen pedagoškim pomagalima, autor ovog udžbenika obrađuje bitne teme na području menadžmenta i upravljanja uredskog poslovanja kao što su uredsko okruženje, zaposlenici, uredski sustavi i funkcije te utjecaj tehnol
Kreativnost 4.0 : evolucija i revolucija Darija Korkut, Robert Kopal
Zašto Kreativnost 4.0? Ključna značajka 4. industrijske revolucije jednom je riječju “umrežavanje”, a ključni je doseg “sve”. Promijenit će svijet. Korjenito. Ali “ovo je knjiga o 4. industrijskoj revoluciji” je izvan dosega ove knjige. U dosegu jest
Odnosi s medijima Dejan Verčič
Knjiga je namijenjena ljudima kojima će rad sa novinarima biti poziv. Pomoći će im da upoznaju i razumiju novinarski posao i novinare te kako funkcioniraju mediji i kako uspješno surađivati s njima.
Elektroničko trgovanje Željko Panian
U virtualnom se prostoru na Internetu obavlja ogroman posao i obrće ogroman novac. Kako učinkovito poslovati, kako se probiti i “biti vidljiv” autor objašnjava u ovom priručniku!
Iz sadržaja:
Internet i elektroničko poslovanje / Internet / Elek
Marketinška znanja od A do Z Philip Kotler
Marketinška znanja od A do Z - 80 pojmova koje treba znati svaki menedžer
Dobra je vijest da će marketing postojati zauvijek. Loša vijest: Neće biti onakav kako ste ga naučili.
Središnji problem s kojim se danas biznis suočava nije nestašica doba
Presence: Exploring profound change in people, organizations and society
Prisutnost: Istraživanje dubokih promjena u ljudima, organizacijama i društvu čitatelju daje intiman pogled na razvoj nove teorije o promjeni i učenju. U opsežnim razgovorima vođenim više od godinu i pol, Senge, Scharmer, Jaworski i Flowers istražuju
Put do uspjeha Bernarda Cecelja
Bernarda Cecelja je osnivačica i pokretna sila iza poznatih madraca i kreveta Bernarda. Ako ste pratili medije u zadnjih 20-tak godina, sigurno ste naišli na njihov slogan "dobar san za zdrav život." Povijest tvrtke je primjer dobrog poduzetništva -
Financijsko upravljanje i politika (financijski menedžment) James C. Van Horne
Vrlo opsežno udžbeničko djelo s relativno novog područja u financijskoj terminologiji kod nas. Cilj je knjige bolje razumijevanje brzo rastuće teorije financija, upoznavanje čitatelja s primjenom analitičkih tehnika za rješavanje raznih financijskih
Menedžment Heinz Weihrich, Harold Koontz
Prijevod desetog američkog izdanja knjige koje je obogaćeno mnogim novim informacijama vezanim uz suvremene zamisli, tehnike i osobine upravljanja. Ovo izdanje se nadograđuje na glavne karakteristike prethodnog , a to su izbor, razina, obrada i koriš
MARKETING - europsko izdanje
U knjizi su obrađene sljedeće teme: marketinške koncepcije, tržište, razvoj i upravljanje proizvodima, marketinški kanali i distribucija, promocija, politika cijena, upravljanje marketingom. Riječ je o vodećoj knjizi iz područja marketinga na američk
IT u primjeni Dennis G. Severance, Jacque Passino
Rukovoditeljski vodič za primjenu sustava informacijske tehnologije
Informacijske tehnologije (IT) pružaju dobre mogućnosti za dramatično unapređivanje poslovnih procesa kako unutar tvrtke tako i među tvrtkama.
Međutim, do danas su ulaganja u
Strateški savezi Darko Tipurić, Goran Markulin
Knjiga je rezultat višegodišnjih istraživanja kooperativnih odnosa između poduzeća, posebno strateških saveza – analiziraju kooperaciju između poduzeća, iznose svjetske trendove strateških saveza, analiziraju mogućnosti povećavanja konkurentskih spos
Angažiranost zaposlenika Scott Carbonara
Uspješni menadžeri razumiju da je njihov posao pomoći zaposlenicima da obave svoj posao najbolje što mogu, a ne samo po naredbi. Ovaj vodič za menadžere pokazuje liderima na svim razinama kako izgraditi veze koje potiču suradnju i pokreću značajno po
Poduzetnički projekt ili kako sačiniti biznis-plan? Nikola Kuvačić
Poduzetnički projekt / Anatomija projekta (naslovnica projekta, kazalo projekta, sažetak projekta, opis poduzetničke ideje, tržišni podaci projekta, tehničko-tehnološki opis projekta, manadžment u projektu, markting u projektu, financijski podaci pro
Pune postelje Ivo Raza
Marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu
Iz sadržaja – poglavlja:
Hotelijersko ugostiteljski sektor i marketing/ Tržište/ Proizvodi/ Stvaranje marki/ Oglašavanje/ Kako napraviti bolje brošure i popratne materijale/ Odnosi s javnošću/
Plava krava Seth Godin
Marketinški stručnjaci već godinama govore o formuli "pet puta "p". Neki od njih su: proizvod (engl. product), politika cijena (engl. pricing), promidžba (engl. promotion) pozicioniranje (engl. positioning), publicitet odnosno reklama (engl. publicit
Dizajniranje promjena po mjeri / Change by design Tim Brown
KAKO DESIGN THINKING TRANSFORMIRA ORGANIZACIJE I POTIČE INOVACIJE
Design thinking, predmet ove knjige, nudi pristup inovacijama koji je moćan, učinkovit i široko dostupan, koji može biti uključen u sve aspekte poslovanja i društva, koji će pojedin
Industrije budućnosti Alec Ross
Knjiga istražuje industrije koje ce poticati promjene u našim ekonomijama i društvima tijekom sljedecih 20 godina. Njezina se poglavlja vrte oko kljucnih industrija buducnosti – robotike, naprednih znatnosti o životu, kodifikacije novca, kiberneticke
U potrazi za izvrsnošću : Lekcije najbolje vođenih kompanija Amerike
‘U potrazi za izvrsnošću’ je klasik i obvezna literatura menadžerima diljem svijeta. Prodan u više od tri milijuna primjeraka u prve četiri godine od dana kada se pojavio na policama. Knjiga je nastala kao rezultat razgovora s mnogo menadžera i posje
Kvalitetom do poslovne izvrsnosti: zbornik radova Miroslav Drljača
12.MEĐUNARODNI SIMPOZIJ O KVALITETI 2011.
KVALITETA I KONKURENTNOST/ PROCESNO UPRAVLJENJ OKOLIŠOM/ KVALITETA U PROIZVODNJI I GRAĐEVINARSTVU/ PROCESNO UPRAVLJENJE RIZICIMA/ KVALITETA U OBRAZOVANJU/ SUSTAV UPRAVLJANJA SIGURNOŠĆU HRANE/ KVALITETA I Z
UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA Velimir Srića, Josip Müller
Uvod / Značaj klijenta u suvremenom poslovanju (Klijent kao središnji čimbenik poslovanja, Upravljanje zadovoljstvom klijenata, Vrijednost klijenata za tvrtku, Dizajniranje sučelja tvrtke prema klijentu, Informacijska tehnologija u službi stvaranja v
Marketing u akciji: uspješni modeli u praksi Zvonimir Pavlek
Autor prezentiranjem vlastitog bogatog i kreativnog iskustva u okviru Podravke, kao i prezentiranjem iskustva marketinški najeksponiranijih tvrtki u svijetu, nudi tekst gdje se marketinški fenomeni i procesi, koji obuhvaćaju kreiranje vizije, stvaran
Poslovna pravila Laszlo Bock
„Na poslu provedemo više vremena nego radeći bilo što drugo u životu. Nije u redu da iskustvo rada bude toliko demotivirajuće i dehumanizirajuće.” Tako kaže Laszlo Bock, voditelj Odjela upravljanja zaposlenicima u tvrtki koja je promijenila interakci
Digitalni dizajn Jeanne W. Ross, Cynthia M. Beath i Martin Mocker
Kako biti arhitekt vlastita poslovanja i uvijek uspijevati?
Kao potrošači, digitalne tehnologije uzimamo zdravo za gotovo. Nismo više impresionirani time što bilo kad i bilo gdje možemo kupovati, naručiti vožnju, rezervirati stol u restoranu, plat
Teška stvar kod teških stvari Ben Horowitz
GRADITI POSAO KAD NEMA LAKIH ODGOVORA
Problem mnogih menadžerskih knjiga je dati rješenje na izazove za koje nema rješenja. Ne postoji recept za zaista komplicirane, dinamicne situacije. Nema recepta za izgradnju visoko tehnološke kompanije; ili k
STRATEGIJE ODNOSA S JAVNOŠĆU Damir Jugo
Strateški odnosi s javnošću predstavljaju u svojoj suštini najsloženiji, ali i najučinkovitiji vid komuniciranja jedne organizacije i njezinih javnosti. Objedinjavanje strateškog razmišljanja i razumijevanja poslovnih ciljeva organizacije, usklađivan
Rukovođenje na višoj razini Ken Blanchard
DOBAR STRIJELAC ZNA DA AKO ŽELITE POGODITI METU, TREBATE ODMAH GAĐATI U NJENO SREDIŠTE
Povedite svoje ljude prema izvrsnosti i istovremeno stvorite organizaciju vrhunske učinkovitosti koja će svima uljepšati život. Ova knjiga će vas voditi, inspir
Strateški menadžment A. Thompson, A. Strickland, J. Gamble
14. cjelovito izdanje
STRATEŠKI MENADŽMENT U POTRAZI ZA KONKURENTSKOM PREDNOŠĆU:
I. DIO KONCEPCIJE I TEHNIKE IZRADE I PROVEDBE STRATEGIJE
II. DIO SLUČAJEVI IZ PRAKSE U IZRADI I PROVEDBI STRATEGIJE
Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski
STRATEŠKI MENADŽMENT A. Thompson, A. Strickland, J. Gamble
14. izdanje
STRATEŠKI MENADŽMENT U POTRAZI ZA KONKURENTSKOM PREDNOŠĆU:
I. DIO KONCEPCIJE I TEHNIKE IZRADE I PROVEDBE STRATEGIJE
II. DIO SLUČAJEVI IZ PRAKSE U IZRADI I PROVEDBI STRATEGIJE
Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski je i moder
RUKOVOĐENJE NA VIŠOJ RAZINI Ken Blanchard
DOBAR STRIJELAC ZNA DA AKO ŽELITE POGODITI METU, TREBATE ODMAH GAĐATI U NJENO SREDIŠTE
Povedite svoje ljude prema izvrsnosti i istovremeno stvorite organizaciju vrhunske učinkovitosti koja će svima uljepšati život. Ova knjiga će vas voditi, inspir
Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću Eliza G. C. Collins, Mary Anne Devanna
SVE ŠTO TREBATE ZNATI O VOĐENJU MODERNOG POSLOVANJA!
Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću knjiga je koja nastoji pružiti čitatelju trenutačni uvid u današnje cjelokupno poslovno okruženje, u ideje, vještine i u moć koju pruža posao menadžera i ruko
Kvaliteta i društvena odgovornost: zbornik radova
13. međunarodni simpozij o kvaliteti
TEMATSKE CJELINE: Kvaliteta i društvena odgovornost/ Kvaliteta i konkurentnost/ Kvaliteta u proizvodnji i građevinarstvu/ Procesno upravljanje rizicima/ Kvaliteta u obrazovanju/ Integrirani sustavi upravljanja/
Planiranje i analiza kvalitete J. M. Juran F. M. Gryna
KAKO POSTIĆI ZADOVOLJSTVO KUPCA?!
Knjiga Planiranje i Analiza kvalitete, autora J. M. Jurana i F. M. Gryna predstavlja jedan od svjetski najpoznatijih udžbenika u području planiranja, provođenja i kontrole kvalitete. Tekst udžbenika je pisan kraj
The Human Value of the Enterprise Andrew Mayo
Valuing People as Assets--Monitoring, Measuring, Managing
People are our most important assets is a common saying in organisations-but can you prove it? This ground-breaking book sets out to help you answer that question. We have already moved int
Pregovaranjem do uspjeha George Siedel
Holistički pristup koji autor zagovara izbjegava pogrešnu pretpostavku da je uspjeh određen onim što se dogodi za pregovaračkim stolom. Iako je „pregovarački stol” važna faza procesa koja je detaljno obrađena u ovoj knjizi, pravi je test uspjeha – u
Poslovna etika, korporacijska društvena odgovornost i održivost Borna Jalšenjak, Kristijan Krkač
II. prepravljeno i prošireno izdanje
Knjiga predstavlja niz pitanja i tema u sklopu društvene odgovornosti poslovanja, te se spominju brojni problemi i rasprave. Krajnji cilj nije toliko pružiti odgovore – nema jednostavnih odgovora – nego više in
Jedna stvar Jay Papasan, Gary Keller
Priručnik koji donosi izvanredne rezultate u svakom području vašeg života: na poslu, u osobnom životu, u obitelji i u duhovnom životu. ŽELITE MANJE. Želite manje ometanja i da puno manje onoga što trebate napraviti stoji ispred vas. Dnevni teret e-ma
Inoviranje Luis Perez - Breva
Predmet poduzetništva i inovacije usko je vezan s obećanjem ekonomskog rasta, općenito putem razvoja organizacije. Autor objašnjava kako se u stvarnosti i sam problem i njegovo rješenje pronalaze procesom inoviranja. On želi postići da čitatelji uživ
Esencijalizam Greg McKeown
Disciplinirana potraga za esencijalnim
Koliko ste puta prihvatili neki zahtjev, a da prethodno niste razmislili o tome? Koliko ste puta požalili zbog toga što ste se obvezali na nešto i pitali se: „Zašto sam ovo prihvatio/la?” Koliko ste puta rekl
Poduzetništvo Robert Hisrich
Sedmo izdanje ovog udžbenika, koji se bavi dinamikom današnjih poduzetničkih izazova, sastavljeno je tako da na najjasniji način upozna studente s logičnim procesom formuliranja, planiranja i provođenja poslovnih pothvata.
Iz sadržaja:
1. POD
Ponašaj se poput vođe, razmišljaj poput vođe Herminia Ibarra
Herminia Ibarra – struc?njakinja za profesionalni razvoj i razvoj vodenja i ugledna profesorica na INSEAD-u, vodec´oj medunarodnoj poslovnoj s?koli – pokazuje kako menadz?eri i direktori na svim razinama mogu poboljs?ati svoje vodenje uvodenjem malih
MARKETING U HRVATSKOJ Maja Martinović
KNJIGA PREDSTAVLJA VAŽAN TEMELJ ZA DUBLJE RAZMATRANJE I OSMIŠLJAVANJE PRAKTIČNIH STRATEGIJA, NE SAMO ZA PREŽIVLJAVANJE, VEĆ I ZA USPJEH.
Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa zajedno sa svojim suradnici
Preuzimanje i spajanje poduzeća David Harding, Sam Rovit
Kada je najbolji trenutak za početak spajanja poduzeća, zašto i u kojim slučajevima pripajanje poduzeća podiže novostvorenu vrijednost poduzeća, te može li pripajanje poduzeća unaprijediti buduće poslovanje? Odgovore na ta i druga pitanja u složenom
MENADŽMENT LJUDSKIH POTENCIJALA Raymond A. Noe
3. izdanje
POSTIZANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI!
Četvorica autora profesori su sa različitih i veoma istaknutih američkih fakulteta (Ohio State University, Michigan State University i dr.). Oni vjeruju da je pristup vođenja ljudskih potencijala
KORPORATIVNO UPRAVLJANJE I REVIZIJA INFORMACIJSKIH SUSTAVA
Iz sadržaja:
KORPORATIVNO UPRAVLJANJE INFORMATIKOM/ STRATEŠKO POVEZIVANJE POSLOVANJA I INFORMATIKE/ UPRAVLJANJE RIZICIMA/ KONTROLE NEOPHODNE KOD PRIMJENE INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE/ POSTUPANJE PRILIKOM REVIZIJE INFORMACIJSKOG SUSTAVA/ OKVIRI I STAN
MODERNI MENADŽMENT Samuel C. Certo, S. Trevis Certo
Svrha je ove knjige pripremiti studente da postanu menadžeri. U ovom novom izdanju pronaći ćete pojmove koji su odraz uvriježenih pojmova upravljanja i osnova su praktičnih instrumenata potrebnih za rješavanje problema upravljanja. Pažljivo proučavan
PODUZETNIŠTVO, VII.izdanje Robert Hisrich,Michael Peters, Dean Shepherd
Sedmo izdanje ovog udžbenika, koji se bavi dinamikom današnjih poduzetničkih izazova, sastavljeno je tako da na najjasniji način upozna studente s logičnim procesom formuliranja, planiranja i provođenja poslovnih pothvata.
Iz sadržaja:
1. POD
Upravljanje zadovoljstvom klijenata Tihomir Vranešević
Upravljačka struktura tvrtke stalno teži kvaliteti – zadovoljstvu klijenta. Kako uspješno ostvariti zadovoljstvo klijenata saznajte u ovome udžbeniku.
Iz sadržaja:
Poslovanje tvrtke u tržišnim okolnostima / Koncept vrijednosti kao osnova tržišn
Hotelski menadžment Zdenko Cerović
Ova knjiga je udžbenik, namijenjena studentima dodiplomskog i poslijediplomskog studija koji izučavaju menadžment te sadašnjim i budućim menadžerima, poglavito onima koji žele proširiti svoja teoretska znanja o funkcijama, zadacim i ciljevima menadžm
Suvremena prodaja Dr. Barry L. Reece, Gerald L. Manning
10. izdanje
STVARANJE VRIJEDNOSTI ZA KUPCA!
Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Današnji zahtjevniji kupci očekuju od prodavača stvaranje i prenošenje dosljedno
Upravljanje ljudskim potencijalima u javnoj službi Evan M. Berman, James S. Bowman
Knjiga se koristi i kao udžbenik za kolegij iz upravljanja ljudskim potencijalima. Bavi se svim etapama procesa stupanja u radni odnos, uključujući traženje zaposlenika, odabir, osposobljavanje, zakonska prava i odgovornosti, naknadu te procjenu učin
Metrike marketinga Paul W. Farris, Neil T. Bendle
VODIČ ZA MJERENJE MARKETINŠKE UČINKOVITOSTI
Metrike marketinga, drugo izdanje, sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U ovom temeljitom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju to
Umijeće javnog govora Stephen E. Lucas
Knjiga analizira klasicne i suvremene teorije retorike s posebnim naglaskom na primjenjive vještine govorništva i sadrži mnogo primjera koji se odnose na pripremu i prezentaciju govora. U knjizi cete naci velik broj prica i primjera koji ce vam pokaz
Učinkoviti odnosi s javnošću Glen M. Broom
Pocevši od svog prvog izdanja 1952. godine, udžbenik Ucinkoviti odnosi s javnošcu (Effective Public Relations - EPR), uvodio je teoriju i nacela odnosa s javnošcu, školovao zaposlene koji su se bavili tim pozivom i služio im kao referentno delo širom
MENADŽMENT KOMERCIJALNIH BANAKA Peter S. Rose
4. izdanje
Svjetski klasik, Menadžment komercijalnih banaka, po prvi puta je preveden s engleskog jezika u izdanju MATE d.o.o. Knjiga je napisana isključivo za poboljšanje poslovanja kako velikih banaka, tako i njihovih poslovnica. Knjiga ujedno s
MENADŽMENT ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE Mirko Tatalović, Ivan Mišetić, Jasmin Bajić
Sadržajne cjeline obuhvaćaju i završavaju primjerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresiranom čitatelju. Na kraju svakog dijela izdvajaju se karakteristične i dominantne vještine, znanja i spoznaje koje iznimno uspješan menadžer zrakoplov
VODIČ kroz znanje o upravljanju projektima : (vodič kroz PMBOK)
TEMELJNA REFERENCA ZA UPRAVLJANJE PROJEKTIMA ZA SVOJE PROFESIONALNE RAZVOJNE PROGRAME I CERTIFIKACIJE!
NEOPHODNI ALAT ZA SVAKOG VODITELJA PROJEKTA
Već više od 25 godina Vodič kroz znanje o upravljanju projektima (Vodič kroz PMBOK®) vodeći je
Ekonomika za menadžere Dominick Salvatore
Odražavajući izrazito globaliziranu prirodu ukusa, proizvodnje, tržišta rada i financijskih tržišta u današnjem svijetu, Ekonomika za menadžere: Načela i primjene širom svijeta, međunarodno osmo izdanje, predstavlja teoriju poduzeća kao poveznicu za
RAČUNOVODSTVO R. F. Meigs, W. B. Meigs
9. izdanje
TEMELJ POSLOVNOG ODLUČIVANJA!
Svjetski prepoznatljiv udžbenik jednostavnog naziva Računovodstvo zamišljen je i napisan kako bi studente i gospodarstvenike uveo u svijet računovodstva koje je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.
UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 12. IZDANJE
Promjenom marketinških tehnika i organizacija, promijenio se i ovaj udžbenik. U prvim njegovim izdanjima malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima, kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje.
Koncepti kao što su vrije
Upravljanje ljudskim potencijalima Gary Dessler
12. globalno izdanje
U današnjem globaliziranom svijetu i moderniziranim kompanijama nužno je poznavati ljudski faktor za postizanje efikasnosti i učinkovitosti kompanija. Stoga upravljanje ljudskim potencijalima, zvanje i resursi, postaju sve zna
Upravljanje operacijama i lancem opskrbe F.Robert Jacobs, Richard B.Chase
Novo izdanje knjige u kojem autori obraduju najvažnija pitanja i izazove s kojima se menadžeri operacija i lanaca opskrbe suocavaju. Fokus obrade referira se na metode ucinkovite proizvodnje te na adekvatne nacine distribucije robe i usluga u ponudi
Ponašanje potrošača (4. izdanje)
Udžbenik Ponašanje potrošača djelo je četvorice sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspjeli napraviti vjerojatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilago
FINANCIJSKA TRŽIŠTA I INSTITUCIJE
Udžbenik F.S. Mishkina i S. G. Eakinsa danas je jedan od najčešće korištenih udžbenika na ekonomskim fakultetima i poslovnim školama diljem svijeta. O tome svjedoči i činjenica da je knjiga doživjela već sedmo izdanje, a izlaganja u knjizi organizira
MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU
Knjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.
Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Poslovna su tržišta postala međunarodna – do
Steve Jobs: tajne njegovih inovacija Carmine Gallo
Glavni direktor i suosnivač Aplea, Steve Jobs, u ovoj nam knjizi objašnjava svojih sedam načela inovacija, odnosno oslobađanja vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. One se mogu sažeti u
Prvih 90 dana Michael Watkins
Ključne strategije uspjeha novih menadžera na svim razinama. Predsjednik vlade ima 100 dana za dokazati se –vi imate 90! Otkako postoje menadžeri, postoje i promjene menadžerskih položaja. Mijenjanje vodećih položaja i izazovi koji se time postavljaj
Umeće poslovnog ratovanja Dejvid Braun
Više od bilo koje pojedinačne taktike, vizija i fokusiranost razdvajaju sjajne od prosečnih lidera.
Biznis je borba za opstanak. U svakom poslovnom ratu lideri odmeravaju snage u težnji ka svojim ciljevima, smišljajući strategije i organizuju resu
Life Coach: Kako upravljati karijerom Tatjana Divjak
Kad smo pokretali poslovni tjednik Lider, postavili smo si cilj da u prvoj godini pokrenemo i biblioteku poslovnih znanja. Tada nismo znali kako ćemo lako odlučiti s kojim ćemo autorom i naslovom početi.
Već nakon nekoliko prvih brojeva Lidera začud
7 Navika uspješnih ljudi Stephen Covey
Knjiga Sedam navika uspješnih ljudi najutjecajniji je svjetski priručnik iz područja psihologije uspjeha. U samo nekoliko godina ovo je njezino osmo izdanje na hrvatskom jeziku. Relevantnim anegdotama i oštroumnim zapažanjima, Stephen R. Covey, istak
Stvoreno da traje James C. Collins, Jerry I. Porras
Uspješne navike kompanija s vizijom
Stvoreno da traje, zapravo, ne govori u suštini o stvaranju da bi potrajalo. Govori o stvaranju nečega što je vrijedno da traje - o stvaranju kompanije takve istinske izvrsnosti da bi svijet izgubio nešto važno
Malo je in veliko je out Seth Godin
Nova porcija provokativnog poslovnog razmišljanja od autora uspješnica «Plava krava» i «Svi marketinški stručnjaci su lažljivci».
Kao jedan od najutjecajnijih poslovnih mislioca današnjice, Godin pomaže vojsci obožavatelja da ostanu fokusirani, po
Tajna: što veliki vođe znaju – i čine Ken Blanchard, Mark Miller
Svaki će se vođa, bio u multinacionalnoj korporaciji ili vodio volontere, u nekom trenutku posve sigurno zapitati u čemu je tajna velikog vođe. U knjizi Tajna autori Ken Blanchard (čije su se knjige na temu vođenja do sada prodale u 13 milijum primje
UPRAVLJANJE MARKETING KOMUNICIRANJEM Nenad Brkić
Marketing. Prodaja. Distribucija. Udžbenici za visokoškolsko obrazovanje
Reklama. Oglašavanje. Odnosi s javnošću. Udžbenici
POSLOVNE KOMUNIKACIJE Michael J. Rouse,Sandra Rouse
Udžbenik koji daje sustavni pregled komunikacija i njihovo funkcioniranje namijenjen studentima menadžmenta i poslovnih programa te manadžerima koji žele poboljšati svoje komunikacijske sposobnosti!
FISKALNI SUSTAVI I OPOREZIVANJE PODUZEĆA Dragan Roller
Predmet knjige su najnovija saznanja o fiskalnoj politici, fiskalnim sustavima i fiskalnoj tehnici u teoriji i praksi s naglaskom na utjecaj fiskalnog zahvaćanja na poslovanje poduzeća, kao i s posebnim osvrtom na učinke u turizmu, hotelijerstvu i ug
BUDUĆNOST MENADŽMENTA Gary Hamel
Kratki sadržaj:
Zašto je važna inovacija menadžmenta:
Kraj menadžmenta, Temeljna prednost, Program inovacije menadžmenta
Inovacija menadžmenta u praksi:
Stvaranje zajednice sa svrhom, Razvijanje demokracije inovacije, U potrazi za evolucijskom
GUNG HO ! SVE ZA TVRTKU , TVRTKU NIZAŠTO ! Ken Blanchard, Sheldon Bowles
Ken Blanchard i Sheldon Bowles, autori poslovnog bestsellera Raving Fans donose nam novu senzacionalnu knjigu koja predstavlja neprocjenjiv menadžerski vodič za povećavanje produktivnosti putem održavanja visokog morala na radnom mjestu.
Ovo je ob
RJEŠAVANJE SUKOBA Daniel Dana
MEDIJACIJSKI ALATI U SVAKODNEVNIM POSLOVNIM SITUACIJAMA
SAVJETI ZA MENADŽERE POMOĆU KOJIH ĆE MOĆI PREPOZNATI, SPRIJEČITI I RIJEŠITI SUKOBE – U DANAŠNJEM STRESNOM POSLOVNOM OKRUŽENJU
Radna mjesta se mijenjanju. Kako međuljudska pravila ponašanja
POSLOVNO ODLUČIVANJE J. Frank Yates
POSLOVNO ODLUČIVANJE
Inovativna rješenja za goruća poslovna pitanja
Iz sadržaja:
1. Umijeće poslovnog odlučivanja/ 2. „Odluka, što je to?” i druge osnove/ 3. Odlučnost u odlučivanju/ 4. Definiranje uvjeta odlučivanja/ 5. Nalaženje rješenja/
Tajni jezik liderstva Stephen Denning
Kako lideri potiču na djelovanje i kako svatko može potaknuti te održati entuzijazam u ostvarivanju cilja
Koje priče najbolje funkcioniraju u određenim okolnostima i zašto? Tajna liderstva odnosi se najviše na upotrebu priče u svrhu privlačenja po
Smisao hitnosti John P. Kotter
Smisao hitnosti
Kako pravi osjećaj za hitnost pomaže da se pokrenemo i pobijedimo
Pravi osjećaj za hitnost intuitivna je odlučnost da se pokrenemo i pobijedimo - sada
Ima li vaša organizacija pravi osjećaj za hitnost? Znate da su vašoj organiz
Emocionalna inteligencija u poslu Daniel Goleman
Ova knjiga objašnjava što je emocionalna inteligencija i zašto je, za uspjeh u poslu, važnija od kvocijenta inteligencije ili stručnosti.
Marketing u javnom sektoru: Put do bolje izvedbe Philip Kotler, Nancy Lee
Iz sadržaja:
UVOD/ Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana/ Razumijevanje marketinškog svjetonazora/ PRIMJENA MARKETINŠKIH MEHANIZAMA U JAVNOME SEKORU/ Razvoj i pospješivanje popularnih programa i usluga/ Određivanje
NADZORNI ODBOR I KORPORATIVNO UPRAVLJANJE Darko Tipurić
Knjiga se bavi problematikom relativno novom čak i u europskim, odnosno svjetskim razmjerima – korporativnim upravljanjem.
Vrlo znalački autor vodi čitaoca od teoretskih pretpostavki neophodnih za razumijevanje ovog aspekta upravljanja do konkretn
Mala crvena knjiga prodaje Jeffrey Gitomer
Svjetski bestseller majstora uspješne prodaje na iznimno slikovit, duhovit, i praktičan način prepun primjera i ilustracija uči vas kako uspješno prodavati zauvijek. U prodaji, suptilna razlika između uspjeha i neuspjeha je razlika između pokušaja pr
MENADŽMENT Pere Sikavica, Fikreta Bahtijarević-Šiber
MENADŽMENT Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj
Lektura i korektura knjige Pere Sikavice i Fikrete Bahtijarević-Šiber koji iznose misli kako je menadžment znanost, a uspješan menadžment umjetnost, smatrajući kako se me
STRATEŠKI MENADŽMENT Marin Buble
Autori: Buble, Cingula, Dujanic, Dulcic, Božac, Galetic, Ljubic
U današnje doba nezamisliv je efikasni menadžer koji suvereno ne vlada podrucjem strateškog marketinga. Medutim, širem krugu korisnika ‘Strateški menadžment’ može poslužiti kao vodic
IDENTITET MARKETINGA Bruno Grbac
Knjiga se sastoji od pet podpoglavlja: Priroda marketinga, Analiza i izbor tržišta, Razvijanje marketing-miksa, Upravljanje marketing-aktivnostima i Transformacija marketinga. U prvom poglavlju Priroda marketinga raspravlja se o poimanju marketinga -
UGOVORI PRAKTIČNI PRIMJERI S KOMENTAROM Darko Vrljić
Knjiga je namojenjena prvenstveno pravnicima, odvjetnicima i javnim bilježnicima ali može biti pomoc i svima koji se u gospodarstvu ili drugim djelatnostima susrecu s materijom usko vezanom za ugovaranje.
- Drugo izdanje -
MENEDŽMENT Heinz Weihrich & Harold Koontz
Osnove teorije i prakse svjetskog menadžmenta / Planiranje (priroda i svrha, ciljevi, strategije, odlučivanje) / Organiziranje (organizacijska struktura, linijske i službovne ovlasti i decentralizacija, organizacijska kultura) / Kadrovsko popunjavanj
MODERNI NOVAC I BANKARSTVO Roger LeRoy Miller, David D. VanHoose
KRENITE I VI UKORAK S NOVIM PRISTUPOM NOVCU I BANKARSTVU!
Proučavanje novca i bankarstva danas je nezaobilazna činjenica, budući da se iz dana u dan sve više borimo s financijskim instrumentima, institucijama, tržištima koja upravljaju našim novc
VODSTVO, teorija i praksa Peter G. Northouse
4. izdanje
KNJIGA PREDSTAVLJA TEMELJE U TEORIJI VODSTVA I POKAZUJE DA SVAKI VOĐA MORA RAZVITI MNOGE SPOSOBNOSTI, RAZUMJETI TUĐA UVJERENJA I RAZVITI VLASTITE SPOSOBNOSTI DA BI POSTAO DOBAR VOĐA.
U 10 godina od prvog izdanja ove knjige, fascina
UPRAVLJANJE TIMOVIMA Lawrence Holpp
POSLOVNI TIMOVI SU UČINKOVITI! SLIJEDITE OVE STRATEGIJE DA BISTE POSTIGLI POVOLJNE DUGOROČNE POSLOVNE REZULTATE!
Uspješne tvrtke sutrašnjice danas pokreću radne timove. Zašto? Zato što su u bezbroj primjera u brojnim gospodarskim granama timovi p
LEAN STARTUP Eric Ries
KAKO DANAŠNJI PODUZETNICI KORISTE NEPRESTANU INOVATIVNOST ZA STVARANJE U POTPUNOSTI USPJEŠNIH POSLOVA
Većina startupova ne uspije. Ali mnogi se od tih neuspjeha mogu spriječiti. Lean startup je novi pristup koji se usvaja po cijelom svijetu, mijen
Odrasti digitalno Don Tapscott
Iz sadržaja:
I. UPOZNAJTE MREŽNU GENERACIJU Mrežna generacija stasava Generacija uronjena u bitove Osam normi mrežne generacije: Obilježja generacije Mozak mrežne generacije II. PREOBRAŽAJ INSTITUCIJA Mrežna generacija kao učenici: Promišljanje ob
Računovodstvo poduzetnika: s primjerima knjiženja - knjiga 1.
U knjizi Računovodstvo poduzetnika je obrađen praktičan način evidentiranja poslovnih događaja po pravilima dvostavnog knjigovodstva namijenjen svim poduzetnicima bez obzira jesu li trgovačka društva ili imaju neki drugi pravni status kao što su npr.
Winning Jack Welch, Suzy Welch
A champion manager of people, Jack Welch shares the hard-earned wisdom of a storied career in what will become the ultimate business bible
With Winning, Jack Welch delivers a wide-ranging, in-depth, no-holds-barred management guidebook about the t
Bogata žena Kim Kiyosaki
Knjiga o investiranju za žene: zato što mrzim kad mi se govori što da radim!
Autorica, uspješna poslovna žena i investitorica, sa suprugom Robertom Kiyosakijem pokrenula je čuvenu tvrtku "Bogati otac, siromašni otac". Napisala je ovaj koristan fin
Event management: Upravljanje događanjima Lynn Van Der Wagen, Brenda R. Carlos
Upravljanje događanjima - za turistička, kulturna, poslovna i sportska događanja
Knjiga ima za temu rastuću djelatnost upravljanja događanjima - event managementa. Pojašnjava procese dizajna, planiranja, pozicioniranja i održavanja događanja. bavi
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA Tanja Kesić
Poimanje komunikacije / Integrirana marketinška komunikacija / Elementi marketinške komunikacije / Proces integrirane marketinške komunikacije / Integrirana marketinška komunikacija – kreiranje imidža i marke proizvoda / Komunikacijski proces kao tem
GOOD TO GREAT Jim Collins
Built to Last bio je fenomenalan uspjeh: 'Poštena je pretpostavka da, budući da temeljna važnost ove audioknjige počinje prožimati gornje slojeve poslovnih i poslovnih škola...Collins i Porras će se pojaviti kao gurui koje će gledati u sljedećem dese
Marketing Jozo Previšić , Đurđana Ozretić Došen
2 izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Udžbenik namijenjen studentima ekonomskih fakulteta, kao i ljudima iz prakse koji žele steći temeljna znanja iz područja marketinga.
O knjizi:
Neka od najuspješnijih poduzeća, organizacija ili institucija, k
MARKETINŠKI PLANOVI Malcolm McDonald
Knjiga Malcolma McDonalda Marketinški planovi postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu.
Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u koji
OSNOVE MARKETINGA
4. europsko izdanje
NAJBOLJI SVJETSKI UDŽBENIK IZ MARKETINGA PO PRVI PUTA NA HRVATSKOM JEZIKU!
Ovo je prvo prevedeno izdanje vrhunskog svjetskog udžbenika neophodnog za sve koji se bave marketingom. Pokriva sva osnovna područja iz suvremene mar
ORGANIZACIJSKO PONAŠANJE S. P. Robbins, T. A. Judge
12. izdanje
NAJNOVIJE IZDANJE NAJTRAŽENIJEG SVJETSKOG UDŽBENIKA ZA BUDUĆE MENADŽERE!
U ovoj knjizi Robbins i Judge vam pružaju istraživanja koja vam trebaju, na jeziku koji razumijete. Ovo je najopsežniji pregled organizacijskog ponašanja ove vrs
POČELA ULAGANJA Z. Bodie, A. Kane, A. J. Marcus
4. izdanje
Ova knjiga predstavlja izuzetno kvalitetno djelo i vrhunski svjetski udžbenik sa područja financija. Sadržaj knjige se temelji na ekonomskom okruženju koje se vrlo burno razvija pod utjecajem globalizacije i on-line komunikacija, ali te
OSNOVE KORPORATIVNIH FINANCIJA
VRHUNSKI UDŽBENIK KOJI ĆE VAM POKAZATI DA MODERNE FINANCIJE I DOBRA FINANCIJSKA PRAKSA IDU ZAJEDNO!
Knjiga Osnove korporativnih financija fokusirana je na pitanja kako kompanije investiraju u realnu imovinu te kako prikupljaju novac za financiranj
ORGANIZACIJA Pere Sikavica
Sve o strukturi organizacije i dinamici njezina razvoja!
Uvod u organizaciju - osnove organizacije, teorije organizacije
Organizacijska struktura - čimbenici organizacije, oblikovanje organizacijske strukture
Organizacija elemenata organizacijske
KORPORATIVNO UPRAVLJANJE Darko Tipurić
Djelo pod nazivom „Korporativno upravljanje“ autora prof.dr.sc. Darka Tipurića i suradnika predstavlja vrijedno znanstveno djelo koje može koristiti kao sveučilišni udžbenik , ali i kao praktičan vodič za korporativno upravljanje u praksi budući da u
SOCIJALNA PSIHOLOGIJA E. Aronson, T. D. Wilson, R. M. Akert
4. izdanje
PSIHOLOGIJA ZAPOSLENIKA, MENADŽERA, VLASNIKA PODUZEĆA!
UPOZNAJTE BIT LJUDSKOG RAZMIŠLJANJA!
Četvrto izdanje sveobuhvatnog i u SAD-u vrlo popularnog udžbenika socijalne psihologije koji, za razliku od većine sličnih tekstova, njegu