Marketing, Management

STRUČNA LITERATURA KATEGORIJA
Izbor filtera

Tehničke specifikacije
Sortiraj po:

Zaštitni znak u prometu robe i usluge Božidar Trifunov Mitrović

Zaštitni znak u prometu robe i usluge: kako i zašto zaštititi znakom svaki proizvod i uslugu pri nastupu na nacionalnom i međunarodnom tržištu
29,99 Kn 3,98 €

Lust auf Strategie Reinhart Nagel

Workbook zur systemischen Strategieentwicklung (Systemisches Management) Das Workbook zeichnet den idealtypischen Verlauf der Entwicklung einer Strategie von der ersten Idee an nach. Dabei wird das Konzept der „Systemischen Strategieentwicklung" a
29,99 Kn 3,98 €

Uber : kako preko taksija zagospodariti svijetom Adam Lashinsky

Američki novinar i izvršni urednik američkog časopisa „Fortune“ Adam Lashinsky napisao je knjigu o internetskoj platformi Uber koja je izazvala revoluciju u javnom prijevozu. Knjiga sadrži dvije teme: jednu o Uberovom vrtoglavom usponu, a drugu o vel
37,67 Kn 5,00 €

Facebook efekt David Kirkpatrick

FASCINANTAN PRIKAZ TVRTKE PISAN U SURADNJI S MARKOM ZUCKERBERGOM I GLAVNIM MENADŽERIMA FACEBOOKA Od novotarije nastale u studentskoj sobi Facebook je prerastao u tvrtku s 500 milijuna korisnika: jedna je od najbrže rastućih tvrtki u povijesti gospod
40,01 Kn 5,31 €

Preporuka za cijeli život Timothy L. Templeton

Jeste li se ikada zapitali zašto neki ljudi tako lako postižu uspjeh, a vi ne? Znaju li ti ljudi neku poslovnu tajnu koja je vama nepoznata? Jednoga jutra pijući crnu kavu u caffe-baru „California“, Susie Mc Cumber postavila je sebi ova pitanja. Tre
40,01 Kn 5,31 €

Steve Jobs: tajne njegovih inovacija Carmine Gallo

Glavni direktor i suosnivač Aplea, Steve Jobs, u ovoj nam knjizi objašnjava svojih sedam načela inovacija, odnosno oslobađanja vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. One se mogu sažeti u
40,01 Kn 5,31 €

Marketinški vodič 2

Savjeti i ideje za uspješno upravljanje marketingom
40,01 Kn 5,31 €

Kako zaposliti i zadržati najbolje ljude

Kako pronaći – ali i zadržati – najkvalitetnije ljude? U knjizi Kako zaposliti i zadržati najbolje ljude naći ćete o toj važnoj temi mjerodavne odgovore i korisne savjete. Saznat ćete kako učinkovitije zapošljavati ljude i kako zadržati svoje zaposle
44,98 Kn 5,97 €

Metod Ilona Maska Rendi Kirk

Serijski preduzetnik i autor bestselera Rendi Kirk otkriva 16 tajnih principa kojima se Ilon Mask vodio u donošenju poslovnih odluka. Budući da je knjiga Metod Ilona Maska ispunjena brojnim Maskovim citatima, imaćete retku priliku da saznate dokazane
45,21 Kn 6,00 €

Prednost introvertnih osoba Mirjana Kefer

Kada smo pod stresom, pametni deo našeg mozga zamire. Introvertna osoba? Sjajan prodavac? DA. Prodaja je veština koju svako može da nauči i savlada, a introverti su posebno dobri u tome kada nauče kako da iskoriste svoje prirodne snage. Introverti se
45,21 Kn 6,00 €

Ženski put ka uspehu Nensi Bankroft

Nensi Bankroft detaljno opisuje pet različitih strategija uspeha koje žene koriste kako bi postigle svoje poslovne ciljeve i pokazuje kako da upotrebite te tehnike na putu ka ličnoj ispunjenosti i profesionalnom uspehu. Praktični saveti i brojni poz
45,21 Kn 6,00 €

MARKETING TEORIJA I PRIMJENA Safet Krkić

MARKETING TEORIJA I PRIMJENA
50,03 Kn 6,64 €

OSNOVE MARKETINGA Josip Senečić

Marketing je, prema autoru, društveni, ekonomski i upravljački proces koji ima u fokusu kreiranje i isporuku ideja za zadovoljavanje potreba u robama i uslugama. Marketing je i društveni proces koji se bavi identifikacijom i zadovoljavanjem ne samo u
50,03 Kn 6,64 €

POZNAVANJE ROBE U TRGOVINI Ivo Andrijanić,Miljenko Bilen,Tonći Lazibat

SADRŽAJ : Poznavanje robe Identifikacija i klasifikacija proizvoda - robe u trgovini Normizacija robe i norme Kvaliteta robe Ambalaža,pakiranje, skladištenje i transport robe Pravilno postupanje s opasnom i lakopokvarljivom robom prilikom
50,03 Kn 6,64 €

PRIRUČNIK ZA KOMERCIJALNO I FINANCIJSKO POSLOVANJE Vladimir Kopun

Prirucnik za komercijalno i financijsko poslovanje
50,03 Kn 6,64 €

UPRAVLJANJE MARKETINGOM

UPRAVLJANJE MARKETINGOM Philip Kotler Analiza, planiranje, primjena i kontrola Napomena : Vidljivi tragovi korištenja
50,03 Kn 6,64 €

STRATEŠKO VOĐENJE INTERVJUA R. Camp, M. E. Vielhaber, J. L. Simonetti

OTKRIJTE TEHNIKE STRATEŠKOG VOĐENJA INTERVJUA KOJE ĆE POTAKNUTI USPJEH VAŠE ORGANIZACIJE! Ova knjiga je priručni resurs u kojem je opisan proces kojim ćete privući i zadržati kvalitetnog zaposlenika u šest koraka. Menadžeri će kroz knjigu naučiti
50,03 Kn 6,64 €

SOCIJALNIM KAPITALOM DO USPJEHA Wayne E. Baker

KAKO CRPITI SKRIVENE RESURSE IZ SVOJIH OSOBNIH I POSLOVNIH MREŽA! Socijalnim kapitalom do uspjeha prirucni je vodic za uspjeh preko izgradivanja i korištenja socijalnog kapitala. Naucit cete zašto bogat socijalni kapital dovodi do vece place, brži
50,03 Kn 6,64 €

ORGANIZACIJA I MENADŽMENT Milan Jurina

Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti "Baltazar Adam Krcelic" Knjiga je strukturirana tako da je u prvom redu mogu koristiti studenti za upoznavanje s osnovama menadžmenta, ali i svi oni koji pokazuju interes za menadžment ili
50,03 Kn 6,64 €

MANAGEMENT I PODUZETNIŠTVO Ivo Vajić (ur.)

1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća
50,03 Kn 6,64 €

Vrhunski menadžment Mark Stevens

Prvi put, brižljivo čuvane tajne ovog vrhunskog centra za obuku menadžera dostupne su sada i onima koji možda nikad neće imati priliku da budu polaznici PVM-a. Koristeći se profilima, razgovorima i primjerima iz stvarnog života, Vrhunski menadžment p
50,03 Kn 6,64 €

Into the Heart of Meetings: Basic Principles of Meeting Design

U srcu sastanaka: Osnovni principi dizajna sastanaka U srce susreta definira sastanke kao oblik komunikacije. Opisuje karakteristične procese sastanaka i kako na njih utjecati kroz dizajn sastanaka. Na temelju dugogodišnjeg zajedničkog rada kao pr
50,03 Kn 6,64 €

Cool generacija: nova poslovna filozofija Michel Syrett

Ova knjiga je "vodič" svirn tvrtkama koje žele privući generaciju Milenijanaca - ljudi rođenih nakon 1980. godine - bilo kao zaposlenike ili potrošače. Miienijanci možda imaju ista uvjerenja i možda se ponašaju slično kao tinejdžeri i dvadeset-i-nešt
50,03 Kn 6,64 €

Primljeni ste Sanjin Frlan

Dokazani plan kako usprkos krizi u 42 dana dobiti dobro plaćen posao koji ćete voljeti.
50,03 Kn 6,64 €

Valuta budućnosti Brad DeHaven

VALUTA BUDUĆNOSTI - tko ovo zna gospodar je svoje sudbine Nije riječ o novom sjajnom poduzeću niti o dobroj plaći. Nije riječ o obećavajućim strategijama na tržištu dionica ili na dot.com. I nije lako... ali ovo je odgovor na pitanje kako od svo
50,03 Kn 6,64 €

Das Buch der Fünf Ringe für Führungskräfte Donald G. Krause

Donald G. Krause ist Präsident eines international renommierten Beratungsunternehmens, das unter anderem General Motors, Arthur Andersen, Tucson Medical Center und das General Accounting Office der Vereinigten Staaten zu seinen Klienten zählt. Er leb
50,03 Kn 6,64 €

Wettbewerbsstrategie Michael E. Porter

Seit 30 Jahren ist Michael E. Porters Buch zur Wettbewerbsstrategie der Klassiker zum Thema und Pflichtlektüre für Führungskräfte. Schritt für Schritt entwickelt der Autor alle Instrumente, die ein Manager für die Branchenanalyse benötigt. Seine Ausf
50,03 Kn 6,64 €

Return on Customer: Creating and Maximizing Value from Your Scarcest Resource

Internationally acclaimed business gurus and best-selling authors Don Peppers and Martha Rogers kicked off the CRM revolution and changed the landscape of business competition with their classic bestseller, The One to One Future. Now, in Return on Cu
50,03 Kn 6,64 €

Put do uspjeha John T. Molloy

Autor knjige John Molloy, priznati teoretičar o uspješnosti otkriva nam tajne poslovnog uspjeha i modele uspješnosti. Knjiga se temelji na znanstvenim istraživanjima, a koristi se kao udžbenik na mnogim sveučilištima u svijetu i Americi.
50,03 Kn 6,64 €

Ekonomika i menedžment sporta Mato Bartoluci

Podaci izneseni u ovom radu pokazuju da sport u razvijenim zemljama stavara daleko većeb prihode od troškova kako u sportu, tako i u komplementarnim djelatnostima: u industriji sportskih proizvoda i usluga, u turizmu, graditeljstvu sportskih objekata
50,03 Kn 6,64 €

Mali brod na olujnom moru Marijan Ožanić

Priručnik za poduzetnike – Od ideje do prvog ugovora Kako navodi autor, "Mali brod na olujnom moru" napisao je kako bi pomogao poduzetnicima u prvim godinama njihovog poslovnog života, zabilježio pouke burnog povijesnog razdoblja kroz koje prola
50,03 Kn 6,64 €

Strategije uspjeha James M. Dornan

James M. Dornan mentor je nekolici najuspješnijih ljudi u svijetu. Kao briljantni strateg utemeljio je Network TwentyOne, tvrtku za globalnu poslovnu potporu i razvoj voditeljstva, a pojavio se i na naslovnicama revije Wall Street Journal i drugih fi
50,03 Kn 6,64 €

Što bi napravio Google Jeff Jarvis

Doznajte zašto je Google najuspješnija i najpoželjnija svjetska tvrtka. Smiona i vrlo korisna knjiga koja odgovara na jedno od najvažnijih pitanja današnjice – što bi napravio Google? Danas je općepoznata činjenica da je Google u osmišljavanju svo
50,10 Kn 6,65 €

Pozitivan naboj Beverly Sallee

Šest pozitivnih spojeva s uspjehom Ne znam što uspjeh znači vama, ali znam ovo: Znam da negdje duboko u sebi intuitivno razumijete što uspjeh znači. U svom sam životu te u životima tisuća, ako ne i desetaka tisuća ljudi koje sam upoznala u posljed
52,74 Kn 7,00 €

Mali brod na olujnom moru Marijan Ožanić

Drugo, dopunjeno izdanje prvog domaćeg poslovnog priručnika iz burnih devedesetih, koji je mnoge današnje uspješne poduzetnike uveo u svijet biznisa, podsjeća na korijene poduzetništva u nas i teške uvjete u kojima se razvijalo. Knjiga preispituje po
52,74 Kn 7,00 €

Human Resource Strategy: A Behavioral Perspective for the General Manager

Strategija ljudskih potencijala: perspektiva ponašanja za generalnog direktora Ovo je nova vrsta teksta o upravljanju ljudskim resursima jer je napisan imajući na umu generalnog direktora. Tekst pruža bazu ključnog materijala o organizacijskom pon
59,97 Kn 7,96 €

KAKO DO REZULTATA Clinton O. Longenecker, Jack L. Simonetti

NAUČITE KAKO VISOKO UČINKOVITI MENADŽERI POSTIŽU VRHUNSKE REZULTATE! Kako do rezultata predstavlja pravo rješenje! Knjiga nudi konkretne savjete i pokazat će vam kako postati rezultatima orijentiran menadžer te kako stvoriti radnu okolinu koja će
59,97 Kn 7,96 €

BUSINESS ETHICS AND CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY

POSLOVNA ETIKA I KORPORATIVNA DRUŠTVENA ODGOVORNOST
59,97 Kn 7,96 €

Inventivni menadžer u 100 lekcija: kako postati i ostati pobjednik Velimir Srića

Velimir Srića je svoje dugogodišnje iskustvo sveučilišnog profesora i konzultanta brojnih inozemnih i hrvatskih poduzeća na jednostavan i zanimljiv način predstavio u ovoj knjizi. U njoj ne iznosi cjelovitu teoriju, već niz iskustava, modela, koncepc
59,97 Kn 7,96 €

Integrativno vodstvo- leadership Borna Bebek

U ovom djelu autor istražuje povezanost problema organizacije, poslovne etike i leadershipa u globalnom kontekstu; pritom posebnu pozornost posvećuje hrvatskoj sadašnjici i budućnosti. Kao osnivač CELI inicijative izobrazbe lidera u suradnji s George
59,97 Kn 7,96 €

Kako se uspješno prodati Saša Petar

Osnove uspješnog komuniciranja u obiteli, s prijatelima, poslovnim partnerima i svima koji vas gledaju i slušaju (i kupuju nešto od vas) Udoba povezivanja s Europom i svijetom danas je osnovna pretpostavka da vas ljudi poznaju i prepoznaju. Lakim,
60,28 Kn 8,00 €

Vođenjem do uspjeha Colin Turner

stvaranje poduzetničkih organizacija Knjiga Vođenjem do uspjeha bavi se samom biti onoga što je dovelo do izvornog uspjeha neke tvrtke i to posredstvom: primjene načela i postupaka poduzetničkog vođenja održavanjem promjena uz pomoć šest temel
60,28 Kn 8,00 €

ZABRANJEN ULAZ PRODAVAČIMA I PSIMA Danijel Bićanić

DRUGAČIJI PRIRUČNIK O PRODAJNIM I MENADŽERSKIM VJEŠTINAMA Knjiga „Zabranjen ulaz prodavačima i psima!" predstavlja prije svega priznanje svim prodajnim profesionalcima u Hrvatskoj. Osjećam duboko poštovanje prema svima koji se svakodnevno suočava
70,00 Kn 9,29 €

FIT ZA PRODAJU Danijel Bićanić

PRAKTIČAN PRIRUČNIK KOJI ĆE TE NAUČITI KAKO PRONAĆI KVALITETNO RADNO MJESTO U PRODAJNOJ BRANŠI TE KAKO ĆEŠ POSTATI NAJTRAŽENIJA RADNA SNAGA NA TRŽIŠTU Duže ste vremena nezaposleni i trenutno tražite svoju sreću na tržištu rada, baš u prodajnoj bra
70,00 Kn 9,29 €

Afrika u usponu Vijay Mahajan

S više od 900 milijuna potrošača, afrički kontinent je jedno on najbrže rastućih tržišta. U knjizi Uspon Afrike, legendarni konzultant za međunarodno poslovanje, Vijay Mahajan otkriva svo bogatstvo i kompleksnost tog nevjerojatnog tržišta i pomaže ko
70,00 Kn 9,29 €

Priručnik za menadžere Robert Heller

Sve što morate znati o tome kako funkcioniraju poduzeće i njegov menadžment Nikada prije od menadžera se nisu očekivala tako opsežna i raznovrsna znanja. Još do nedavno menadžeri su se trebali baviti samo onim za što su se specijalizirali: financi
75,34 Kn 10,00 €

Put frilensera Robert Vlah

Frilensing je najjednostavniji pristup poslovanju na slobodnom tržištu. Sa sasvim malo kapitala, rizika i opreme, dodatne poslove možete da pretvorite u uspešnu karijeru, postanete sami svoj šef i radite smislen, dobro plaćen posao. Ipak, s vremen
75,34 Kn 10,00 €

Plava krava Seth Godin

Marketinški stručnjaci već godinama govore o formuli "pet puta "p". Neki od njih su: proizvod (engl. product), politika cijena (engl. pricing), promidžba (engl. promotion) pozicioniranje (engl. positioning), publicitet odnosno reklama (engl. publicit
75,34 Kn 10,00 €

Prodajne tehnike Bill Brooks

Prodajne tehnike prepune su pronicljivih, provjerenih pojmova, alata i tehnika za postizanje izvrsnih rezultata za vašu kompaniju tako što nude neodoljivu vrijednost vašim kupcima. Bez obzira na to koji je vaš proizvod ili usluga, ova prakticˇna dopu
75,34 Kn 10,00 €

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA Jozo Previšić

U knjizi su na znanstveni i stručni način prikazani svi relevantni parametri međunarodnog tržišta, bez obzira na stupanj internacionalizacije poslovanja. Naglasak je stavljen na konkurentnost tržišta različitih zemalja. Tekst je oblikovan tako da
80,02 Kn 10,62 €

MEĐUNARODNA RAZMJENA I ORGANIZACIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA Hilmija Mujić

Medunarodna razmjena i organizacija medunarodnog marketinga velikih poduzeca Napomena : Knjiga ima posvetu
80,02 Kn 10,62 €

STVARANJE MULTIKULTURALNE ORGANIZACIJE Taylor Cox ml.

Ova knjiga predstavlja najsuvremeniju teoriju i praksu te nudi sustavan i sveobuhvatan model promjene koji ce vam pomoci da oslobodite ljudski potencijal vaše organizacije. Podrobno objašnjenim primjerima, temeljitom analizom te pitanjima za raspravu
80,02 Kn 10,62 €

ZAPOŠLJAVANJE SJAJNIH LJUDI

VAŠ KORAK PO KORAK VODIČ ZA PRIVLAČENJE NAJBOLJIH ZAPOSLENIKA DANAŠNJICE Današnja niska stopa nezaposlenosti uz stalno rastuću potražnju za radnicima s dokazanim tehničkim vještinama znači da dugoročni uspjeh vaše tvrtke ovisi o njenoj sposobnost
80,02 Kn 10,62 €

BITNI ELEMENTI ORGANIZACIJSKOG PONAŠANJA

KNJIGA JE IDEALNA ZA SEMINARE MENADŽMENTA, ZA RAD U PODUZEĆU I OSOBNO STRUČNO USAVRŠAVANJE NAGLASAK JE LJUDIMA, JER ONI SU KLJUČ USPJEHA USPJEŠNE ORGANIZACIJE! Autor ove knjige je S. P. Robbins, profesor menadžmenta na San Diego State Universit
80,02 Kn 10,62 €

VJEŠTINE PREGOVARANJA ZA MENADŽERE Steven Cohen

PREGOVARAČKE TEHNIKE ZA POSTIZANJE POSVEĆENOSTI ISPUNJAVANJU SPORAZUMA KOD SVIH STRANA – I ISTOVREMENO OSIGURAVANJE DA SU VAŠI PRIMARNI CILJEVI POSTIGNUTI Vještine učinkovitog pregovaranja ključne su u današnjem upravljačkom okruženju koje karakte
80,02 Kn 10,62 €

FINANCIJE ZA STRATEŠKO ODLUČIVANJE M. P. Narayanan, Vikram K. Nanda

SVE ŠTO TREBAJU ZNATI NEFINANCIJSKI MENADŽERI! Autori ove knjige dva su vodeća stručnjaka za financijsku strategiju, a u ovu knjigu su pretočili više od trideset godina predavanja financija u lako razumljivo štivo. Financije za strateško odlučivan
80,02 Kn 10,62 €

Recognizing and Rewarding Employees R. Brayton Bowen

Prepoznavanje i nagrađivanje zaposlenika Pozitivne povratne informacije i priznanje su dokazani i vrijedni -- ali prečesto zanemareni -- alati za upravljanje. Prepoznavanje i nagrađivanje zaposlenika daje menadžerima nagrade najuspješnije u motiv
80,02 Kn 10,62 €

Momentum efekt J. C. Larreche

Kako potaknuti izniman rast Rijetke su tvrtke otkrile tajnu održivog visokog rasta-zamah. Te su tvrtke naučile kako stvoriti uvjete koji vode prema izuzetnom organskom rastu koji se hrani samim sobom, neprekidno poboljšavajući poslovanje. U knjizi
80,02 Kn 10,62 €

Stvoreno da traje James C. Collins, Jerry I. Porras

Uspješne navike kompanija s vizijom Stvoreno da traje, zapravo, ne govori u suštini o stvaranju da bi potrajalo. Govori o stvaranju nečega što je vrijedno da traje - o stvaranju kompanije takve istinske izvrsnosti da bi svijet izgubio nešto važno
80,02 Kn 10,62 €

Upravljanje energijama sustava Slavomir Cune Miljević

Knjiga je početno namijenjena osobama koje su već upoznate s osnovnim modelima upravljanja sustavima. Originalni doprinos ove knjige stav je autora koji prilazi društvenom sustavu upravljanja kao biološkom sustavu koji mora ostvariti svoje zakonitost
80,02 Kn 10,62 €

Poslovni uspjeh Richard Parkes Cordock

Kako za 21 dan ponovo rasplamsati poduzetnički duh u sebi i svome timu Dok rijetka poduzeća uspijevaju ostati u dodiru sa svojim poduzetničkim korijenima, većina ih se na putu uspjeha izgubi i zaborave da je upravo taj prvi poduzetnički duh ona is
80,02 Kn 10,62 €

Poduzetnički projekt ili kako sačiniti biznis-plan? Nikola Kuvačić

Poduzetnički projekt / Anatomija projekta (naslovnica projekta, kazalo projekta, sažetak projekta, opis poduzetničke ideje, tržišni podaci projekta, tehničko-tehnološki opis projekta, manadžment u projektu, markting u projektu, financijski podaci pro
80,02 Kn 10,62 €

Upravljati, stvoriti, živjeti Fredmund Malik

Ova je knjiga klasik literature za menadžment. Izvanredan rukopis za mlade rukovoditelje, njima putokaz, a jednako tako pa i više za one od iskustva – jer otkriva prave aspekte ispravnog menadžmenta kojih se sami ne možete uvijek sjetiti. Poznavan
80,24 Kn 10,65 €

e-Poslovna inteligencija Bernard Liautaud, Mark Hammond

Kako informacije pretvoriti u znanje, a znanje u profit Zašto kompanija mora biti inteligentna? Inteligentno poduzeće - ono koje brže donosi kvalitetnije odluke i nadmudruje svoje konkurente - u mogućnosti je briljirati i udovolji prirodnom instin
80,24 Kn 10,65 €

Ideje koje pokreću Chip Heath, Dan Heath

Provokativna, otkrivajuća i puna iznenađenja, ova knjiga pokazuje nam vitalna načela pobjedničkih ideja i govori kako možemo primijeniti ta pravila za osmišljavanje ‘ljepljivih’ poruka.
90,41 Kn 12,00 €

Krizni menadžment Jonathan Bernstein

VODITE SVOJU ORGANIZACIJU KROZ BILO KOJU POSLOVNU KRIZU – I IZAĐITE IZ NJE JAČI NEGO IKAD Menadžerski vodič za krizni menadžment pruža osnovne vještine i znanja koje trebate da biste se nosili s krizama koje se neizbježno javljaju u svakom poslu ili
90,41 Kn 12,00 €

Budžetiranje za menadžere Sid Kemp, Eric Dunbar

DOBRO UPRAVLJANJE NOVCEM KLJUČNA JE SASTAVNICA USPJEŠNOSTI PODUZEĆA! Budžet je više od pukih brojeva. On podupire uspješnost i timski rad vas i vašeg odjela. Pripremajući budžet vašeg odjela, osiguravate financije i resurse koji su vašem timu potr
90,41 Kn 12,00 €

Vodič za menadžere: Upravljanje promjenom Stephen Rock

Brzina kojom se obavlja posao, i kojom protječe život, postaje sve brža i brža. Zasigurno, mogu se pitati kako se moje američko novorođenče razvilo tako brzo u mladu ženu sposobnu govoriti kineski, ali mnogo je teže razmišljati o tome kako su se svje
90,41 Kn 12,00 €

e-Poslovna inteligencija Bernard Liautaud, Mark Hammond

Kako informacije pretvoriti u znanje, a znanje u profit Zašto kompanija mora biti inteligentna? Inteligentno poduzeće - ono koje brže donosi kvalitetnije odluke i nadmudruje svoje konkurente - u mogućnosti je briljirati i udovolji prirodnom instin
97,95 Kn 13,00 €

Tajna vodstva Manfred Kets de Vries

Ponašanje vođa u poduzetništvu. De Vries pruža sasvim drugačiji pogled na dosad vrlo opsežno istraživane teme vodstva i dinamike individualnih i organizacijskih promjena. Primjenjujući zavidno znanje i iskustvo iz ekonomije, menadzmenta i psihoanaliz
97,95 Kn 13,00 €

NAČELA MARKETINGA Bruno Grbac

Marketing je poslovna funkcija kojom tržišni subjekti identificiraju potrebe i želje potrošača, utvrđuju ciljna tržišta koja mogu opsluživati najbolje i određuju ponudu, odnosno kombinaciju elemenata marketing-miksa kojom zadovoljavaju potražnju na t
99,98 Kn 13,27 €

PRIMIJENJENO PODUZETNIŠTVO – ZBIRKA TEKSTOVA Grupa autora

Cjelukupan prikaz zakona, normi, strategija, marketinga, odnosa s javnošću…i svih ostalih važnih čimbenika koji čine dobrog ekonomista, managera, poduzetnika. Nezaobilazna literatura za sve sadašnje i buduće poduzetnike, studente ekonomije i ostalu p
99,98 Kn 13,27 €

MARKETING koncepcija-imperativ-izazov Bruno Grbac

xi Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskog i poslijediplomskog studija ekonomskih fakulteta i marketing-stručnjacima u gospodarskim i drugim subjektima. Tekst u knjizi temelji se na klasičnom razmatranju m
99,98 Kn 13,27 €

RJEČNIK MARKETINGA Fedor Rocco

Rječnik marketinga“, prvi te vrste u nas, sabire temeljna znanja potrebna poduzetnicima, menedžerima, stručnjacima, studentima i svima onima čiji su obrazovni i praktični interesi usmjereni složenim pitanjima marketinga i logistike u uvjetima suvreme
99,98 Kn 13,27 €

UMIJEĆE RATOVANJA ZA MENEDŽERE Donald G. Krause

Pradavna mudrost Sun Tzuovog teksta protumačena za današnjeg poslovnog čovjeka , Poslovanje je rat. Već godinama poslovne škole i profesionalni savjetnici koriste kineski tekst star 2500 godina i njegove nezamjenjive komentare o vođenju, strateg
99,98 Kn 13,27 €

MARKETING U JAVNOM SEKTORU Nancy Lee , Philip Kotler

MARKETING U JAVNOM SEKTORU put do bolje izvedbe Marketing u javnom sektoru kljucna je knjiga napisana iskljucivo za institucije javne vlasti. Ona nudi desetke uspješnih prica na podrucju marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem
99,98 Kn 13,27 €

MENADŽMENT LJUDSKIH POTENCIJALA

OKRUŽENJE LJUDSKIH POTENCIJALA / Strategijski menadžment ljudskih potencijala / Pravno okruženje: Ravnopravna mogućnost zapošljavanja i sigurnost / Analiza i oblikovanje posla / PRIBAVLJANJE I PRIPREMA LJUDSKIH POTENCIJALA / Planiranje i pribavljanje
99,98 Kn 13,27 €

UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA Pablo Cardona, Carlos Rey

Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), pr
99,98 Kn 13,27 €

REINŽENJERING TVRTKE M. Hammer, J. Champy

POSLOVNI KLASIK I MEĐUNARODNI BESTSELER DEVEDESETIH U AŽURIRANOM IZDANJU ZA NOVO STOLJEĆE Reinženjering je bio najvažniji koncept za američki ekonomski preporod devedesetih godina, a svijetu je predstavljen upravo u ovoj knjizi. Sada nas ponovno,
99,98 Kn 13,27 €

VJEŠTINE VODSTVA ZA MENADŽERE Marlene Caroselli

SPECIFIČNE TEHNIKE ZA NADILAŽENJE MENADŽMENTA – I ZA STJECANJE VJEŠTINA I DRŽANJA ISTINSKOG VOĐE Vođe u današnjem poslovnom svijetu bez granica moraju biti više od potpore drugom osoblju. Moraju biti katalizatori pozitivnih promjena kod operacija i
99,98 Kn 13,27 €

IZAZOVI MENADŽMENTA U XXI. STOLJEĆU

SVE ŠTO TREBATE ZNATI O VOĐENJU MODERNOG POSLOVANJA! Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću knjiga je koja nastoji pružiti čitatelju trenutačni uvid u današnje cjelokupno poslovno okruženje, u ideje, vještine i u moć koju pruža posao menadžera i ruko
99,98 Kn 13,27 €

2052: GLOBALNA PROGNOZA ZA SLJEDEĆIH 40 GODINA

GLOBALNA PROGNOZA ZA SLJEDEĆIH ČETRDESET GODINA Znamo ono što želimo znati o tome kako će svijet izgledati kroz četrdeset godina. Međutim, znamo li kako će svijet doista izgledati za četrdeset godina? Upravo je to pitanje na koje Jorgen Randers na
99,98 Kn 13,27 €

REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE Pankaj Ghemawat

PRELAŽENJE GRANICA U SVIJETU U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVIJEK VAŽNE GLOBALNA TRŽIŠTA JOŠ SU UVIJEK ODVOJENA, I TO NE SAMO KILOMETRIMA U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao
99,98 Kn 13,27 €

RJEŠENJE POTPUNE NAKNADE John E. Tropman

RJEŠENJE POTPUNE NAKNADE Kako razviti zaposlenicima vođen sustav nagrađivanja ‘Rješenje potpune naknade’ praktičan je vodič koji pomaže vođama, kako poslovnog tako i neprofitnog sektora, izaći izvan uobičajenih okvira razmišljanja i osmisliti sus
99,98 Kn 13,27 €

JAVNA VRIJEDNOST John Benington, Mark H. Moore

Otkako je Mark H. Moore objavio svoju utjecajnu i plodonosnu knjigu Stvaranje javne vrijednosti, javna je vrijednost postala ključni referentni okvir za tvorce javnih politika i javne menadžere diljem svijeta. Omogućila je članovima akademske zajedni
99,98 Kn 13,27 €

PONAŠANJE POTROŠAČA Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

7. izdanje VRHUNSKA KNJIGA ZA PRODAJU! POTROŠAČ UVIJEK DONOSI KONAČNU ODLUKU! U ovom izdanju autori pojačavaju naglasak na marketinšku strategiju, koristeći pristup koji je usmjeren na teoriju i na primjenu. Vjerujući u marketinšku koncepciju,
99,98 Kn 13,27 €

Staffing Organizations 6th Edition Herbert Heneman

Kadrovske organizacije 6. izdanje Staffing Organizations, kanadsko izdanje, spaja trenutna akademska istraživanja s primijenjenom praksom u stvarnom svijetu. Pruža materijal relevantan za kontekst kanadskog HR okruženja. Ovaj pristup se više deta
99,98 Kn 13,27 €

MARKETING - EUROPSKO IZDANJE

UTJECAJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U FUNKCIONIRANJU SUVREMENOG DRUŠTVA Knjigu su napisala četvorica renomiranih američkih sveučilišnih profesora marketinga (S. Dibb, L. Simkin, W.M. Pride, O.C. Ferrell), koji pružaju svojim čitateljima uvid u to što
99,98 Kn 13,27 €

MENADŽMENT UREDSKOG POSLOVANJA Zane K. Quible

Pisan lako razumljivim stilom i popraćen pedagoškim pomagalima, autor ovog udžbenika obrađuje bitne teme na području menadžmenta i upravljanja uredskog poslovanja kao što su uredsko okruženje, zaposlenici, uredski sustavi i funkcije te utjecaj tehnol
99,98 Kn 13,27 €

Kreativnost 4.0 : evolucija i revolucija Darija Korkut, Robert Kopal

Zašto Kreativnost 4.0? Ključna značajka 4. industrijske revolucije jednom je riječju “umrežavanje”, a ključni je doseg “sve”. Promijenit će svijet. Korjenito. Ali “ovo je knjiga o 4. industrijskoj revoluciji” je izvan dosega ove knjige. U dosegu jest
99,98 Kn 13,27 €

Inventivni menedžer Velimir Srića

Putokazi za hrvatski gospodarski preporod .
99,98 Kn 13,27 €

International Marketing Ruel Kahler

Međunarodni marketing
99,98 Kn 13,27 €

Odnosi s medijima Dejan Verčič

Knjiga je namijenjena ljudima kojima će rad sa novinarima biti poziv. Pomoći će im da upoznaju i razumiju novinarski posao i novinare te kako funkcioniraju mediji i kako uspješno surađivati s njima.
99,98 Kn 13,27 €

Elektroničko trgovanje Željko Panian

U virtualnom se prostoru na Internetu obavlja ogroman posao i obrće ogroman novac. Kako učinkovito poslovati, kako se probiti i “biti vidljiv” autor objašnjava u ovom priručniku! Iz sadržaja: Internet i elektroničko poslovanje / Internet / Elek
99,98 Kn 13,27 €

Marketinška znanja od A do Z Philip Kotler

Marketinška znanja od A do Z - 80 pojmova koje treba znati svaki menedžer Dobra je vijest da će marketing postojati zauvijek. Loša vijest: Neće biti onakav kako ste ga naučili. Središnji problem s kojim se danas biznis suočava nije nestašica doba
99,98 Kn 13,27 €

Presence: Exploring profound change in people, organizations and society

Prisutnost: Istraživanje dubokih promjena u ljudima, organizacijama i društvu čitatelju daje intiman pogled na razvoj nove teorije o promjeni i učenju. U opsežnim razgovorima vođenim više od godinu i pol, Senge, Scharmer, Jaworski i Flowers istražuju
99,98 Kn 13,27 €

Put do uspjeha Bernarda Cecelja

Bernarda Cecelja je osnivačica i pokretna sila iza poznatih madraca i kreveta Bernarda. Ako ste pratili medije u zadnjih 20-tak godina, sigurno ste naišli na njihov slogan "dobar san za zdrav život." Povijest tvrtke je primjer dobrog poduzetništva -
99,98 Kn 13,27 €

Financijsko upravljanje i politika (financijski menedžment) James C. Van Horne

Vrlo opsežno udžbeničko djelo s relativno novog područja u financijskoj terminologiji kod nas. Cilj je knjige bolje razumijevanje brzo rastuće teorije financija, upoznavanje čitatelja s primjenom analitičkih tehnika za rješavanje raznih financijskih
99,98 Kn 13,27 €

Menedžment Heinz Weihrich, Harold Koontz

Prijevod desetog američkog izdanja knjige koje je obogaćeno mnogim novim informacijama vezanim uz suvremene zamisli, tehnike i osobine upravljanja. Ovo izdanje se nadograđuje na glavne karakteristike prethodnog , a to su izbor, razina, obrada i koriš
99,98 Kn 13,27 €

MARKETING - europsko izdanje

U knjizi su obrađene sljedeće teme: marketinške koncepcije, tržište, razvoj i upravljanje proizvodima, marketinški kanali i distribucija, promocija, politika cijena, upravljanje marketingom. Riječ je o vodećoj knjizi iz područja marketinga na američk
99,98 Kn 13,27 €

IT u primjeni Dennis G. Severance, Jacque Passino

Rukovoditeljski vodič za primjenu sustava informacijske tehnologije Informacijske tehnologije (IT) pružaju dobre mogućnosti za dramatično unapređivanje poslovnih procesa kako unutar tvrtke tako i među tvrtkama. Međutim, do danas su ulaganja u
99,98 Kn 13,27 €

Strateški savezi Darko Tipurić, Goran Markulin

Knjiga je rezultat višegodišnjih istraživanja kooperativnih odnosa između poduzeća, posebno strateških saveza – analiziraju kooperaciju između poduzeća, iznose svjetske trendove strateških saveza, analiziraju mogućnosti povećavanja konkurentskih spos
99,98 Kn 13,27 €

Angažiranost zaposlenika Scott Carbonara

Uspješni menadžeri razumiju da je njihov posao pomoći zaposlenicima da obave svoj posao najbolje što mogu, a ne samo po naredbi. Ovaj vodič za menadžere pokazuje liderima na svim razinama kako izgraditi veze koje potiču suradnju i pokreću značajno po
99,98 Kn 13,27 €

Poduzetnički projekt ili kako sačiniti biznis-plan? Nikola Kuvačić

Poduzetnički projekt / Anatomija projekta (naslovnica projekta, kazalo projekta, sažetak projekta, opis poduzetničke ideje, tržišni podaci projekta, tehničko-tehnološki opis projekta, manadžment u projektu, markting u projektu, financijski podaci pro
99,98 Kn 13,27 €

Pune postelje Ivo Raza

Marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu Iz sadržaja – poglavlja: Hotelijersko ugostiteljski sektor i marketing/ Tržište/ Proizvodi/ Stvaranje marki/ Oglašavanje/ Kako napraviti bolje brošure i popratne materijale/ Odnosi s javnošću/
105,48 Kn 14,00 €

Plava krava Seth Godin

Marketinški stručnjaci već godinama govore o formuli "pet puta "p". Neki od njih su: proizvod (engl. product), politika cijena (engl. pricing), promidžba (engl. promotion) pozicioniranje (engl. positioning), publicitet odnosno reklama (engl. publicit
105,48 Kn 14,00 €

Dizajniranje promjena po mjeri / Change by design Tim Brown

KAKO DESIGN THINKING TRANSFORMIRA ORGANIZACIJE I POTIČE INOVACIJE Design thinking, predmet ove knjige, nudi pristup inovacijama koji je moćan, učinkovit i široko dostupan, koji može biti uključen u sve aspekte poslovanja i društva, koji će pojedin
105,48 Kn 14,00 €

Industrije budućnosti Alec Ross

Knjiga istražuje industrije koje ce poticati promjene u našim ekonomijama i društvima tijekom sljedecih 20 godina. Njezina se poglavlja vrte oko kljucnih industrija buducnosti – robotike, naprednih znatnosti o životu, kodifikacije novca, kiberneticke
105,48 Kn 14,00 €

U potrazi za izvrsnošću : Lekcije najbolje vođenih kompanija Amerike

‘U potrazi za izvrsnošću’ je klasik i obvezna literatura menadžerima diljem svijeta. Prodan u više od tri milijuna primjeraka u prve četiri godine od dana kada se pojavio na policama. Knjiga je nastala kao rezultat razgovora s mnogo menadžera i posje
120,02 Kn 15,93 €

Kvalitetom do poslovne izvrsnosti: zbornik radova Miroslav Drljača

12.MEĐUNARODNI SIMPOZIJ O KVALITETI 2011. KVALITETA I KONKURENTNOST/ PROCESNO UPRAVLJENJ OKOLIŠOM/ KVALITETA U PROIZVODNJI I GRAĐEVINARSTVU/ PROCESNO UPRAVLJENJE RIZICIMA/ KVALITETA U OBRAZOVANJU/ SUSTAV UPRAVLJANJA SIGURNOŠĆU HRANE/ KVALITETA I Z
120,02 Kn 15,93 €

UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA Velimir Srića, Josip Müller

Uvod / Značaj klijenta u suvremenom poslovanju (Klijent kao središnji čimbenik poslovanja, Upravljanje zadovoljstvom klijenata, Vrijednost klijenata za tvrtku, Dizajniranje sučelja tvrtke prema klijentu, Informacijska tehnologija u službi stvaranja v
120,55 Kn 16,00 €

Marketing u akciji: uspješni modeli u praksi Zvonimir Pavlek

Autor prezentiranjem vlastitog bogatog i kreativnog iskustva u okviru Podravke, kao i prezentiranjem iskustva marketinški najeksponiranijih tvrtki u svijetu, nudi tekst gdje se marketinški fenomeni i procesi, koji obuhvaćaju kreiranje vizije, stvaran
120,55 Kn 16,00 €

Poslovna pravila Laszlo Bock

„Na poslu provedemo više vremena nego radeći bilo što drugo u životu. Nije u redu da iskustvo rada bude toliko demotivirajuće i dehumanizirajuće.” Tako kaže Laszlo Bock, voditelj Odjela upravljanja zaposlenicima u tvrtki koja je promijenila interakci
120,55 Kn 16,00 €

Digitalni dizajn Jeanne W. Ross, Cynthia M. Beath i Martin Mocker

Kako biti arhitekt vlastita poslovanja i uvijek uspijevati? Kao potrošači, digitalne tehnologije uzimamo zdravo za gotovo. Nismo više impresionirani time što bilo kad i bilo gdje možemo kupovati, naručiti vožnju, rezervirati stol u restoranu, plat
120,55 Kn 16,00 €

Teška stvar kod teških stvari Ben Horowitz

GRADITI POSAO KAD NEMA LAKIH ODGOVORA Problem mnogih menadžerskih knjiga je dati rješenje na izazove za koje nema rješenja. Ne postoji recept za zaista komplicirane, dinamicne situacije. Nema recepta za izgradnju visoko tehnološke kompanije; ili k
120,55 Kn 16,00 €

STRATEGIJE ODNOSA S JAVNOŠĆU Damir Jugo

Strateški odnosi s javnošću predstavljaju u svojoj suštini najsloženiji, ali i najučinkovitiji vid komuniciranja jedne organizacije i njezinih javnosti. Objedinjavanje strateškog razmišljanja i razumijevanja poslovnih ciljeva organizacije, usklađivan
120,55 Kn 16,00 €

Rukovođenje na višoj razini Ken Blanchard

DOBAR STRIJELAC ZNA DA AKO ŽELITE POGODITI METU, TREBATE ODMAH GAĐATI U NJENO SREDIŠTE Povedite svoje ljude prema izvrsnosti i istovremeno stvorite organizaciju vrhunske učinkovitosti koja će svima uljepšati život. Ova knjiga će vas voditi, inspir
125,00 Kn 16,59 €

Strateški menadžment A. Thompson, A. Strickland, J. Gamble

14. cjelovito izdanje STRATEŠKI MENADŽMENT U POTRAZI ZA KONKURENTSKOM PREDNOŠĆU: I. DIO KONCEPCIJE I TEHNIKE IZRADE I PROVEDBE STRATEGIJE II. DIO SLUČAJEVI IZ PRAKSE U IZRADI I PROVEDBI STRATEGIJE Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski
125,00 Kn 16,59 €

STRATEŠKI MENADŽMENT A. Thompson, A. Strickland, J. Gamble

14. izdanje STRATEŠKI MENADŽMENT U POTRAZI ZA KONKURENTSKOM PREDNOŠĆU: I. DIO KONCEPCIJE I TEHNIKE IZRADE I PROVEDBE STRATEGIJE II. DIO SLUČAJEVI IZ PRAKSE U IZRADI I PROVEDBI STRATEGIJE Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski je i moder
150,01 Kn 19,91 €

RUKOVOĐENJE NA VIŠOJ RAZINI Ken Blanchard

DOBAR STRIJELAC ZNA DA AKO ŽELITE POGODITI METU, TREBATE ODMAH GAĐATI U NJENO SREDIŠTE Povedite svoje ljude prema izvrsnosti i istovremeno stvorite organizaciju vrhunske učinkovitosti koja će svima uljepšati život. Ova knjiga će vas voditi, inspir
150,01 Kn 19,91 €

Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću Eliza G. C. Collins, Mary Anne Devanna

SVE ŠTO TREBATE ZNATI O VOĐENJU MODERNOG POSLOVANJA! Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću knjiga je koja nastoji pružiti čitatelju trenutačni uvid u današnje cjelokupno poslovno okruženje, u ideje, vještine i u moć koju pruža posao menadžera i ruko
150,01 Kn 19,91 €

Kvaliteta i društvena odgovornost: zbornik radova

13. međunarodni simpozij o kvaliteti TEMATSKE CJELINE: Kvaliteta i društvena odgovornost/ Kvaliteta i konkurentnost/ Kvaliteta u proizvodnji i građevinarstvu/ Procesno upravljanje rizicima/ Kvaliteta u obrazovanju/ Integrirani sustavi upravljanja/
150,01 Kn 19,91 €

Planiranje i analiza kvalitete J. M. Juran F. M. Gryna

KAKO POSTIĆI ZADOVOLJSTVO KUPCA?! Knjiga Planiranje i Analiza kvalitete, autora J. M. Jurana i F. M. Gryna predstavlja jedan od svjetski najpoznatijih udžbenika u području planiranja, provođenja i kontrole kvalitete. Tekst udžbenika je pisan kraj
150,01 Kn 19,91 €

The Human Value of the Enterprise Andrew Mayo

Valuing People as Assets--Monitoring, Measuring, Managing People are our most important assets is a common saying in organisations-but can you prove it? This ground-breaking book sets out to help you answer that question. We have already moved int
150,01 Kn 19,91 €

Razvoj porodičnih kompanija Džon Vord

50 lekcija naučenih od porodica koje godinama uspešno posluju
150,69 Kn 20,00 €

Pregovaranjem do uspjeha George Siedel

Holistički pristup koji autor zagovara izbjegava pogrešnu pretpostavku da je uspjeh određen onim što se dogodi za pregovaračkim stolom. Iako je „pregovarački stol” važna faza procesa koja je detaljno obrađena u ovoj knjizi, pravi je test uspjeha – u
150,69 Kn 20,00 €

Poslovna etika, korporacijska društvena odgovornost i održivost Borna Jalšenjak, Kristijan Krkač

II. prepravljeno i prošireno izdanje Knjiga predstavlja niz pitanja i tema u sklopu društvene odgovornosti poslovanja, te se spominju brojni problemi i rasprave. Krajnji cilj nije toliko pružiti odgovore – nema jednostavnih odgovora – nego više in
150,69 Kn 20,00 €

Jedna stvar Jay Papasan, Gary Keller

Priručnik koji donosi izvanredne rezultate u svakom području vašeg života: na poslu, u osobnom životu, u obitelji i u duhovnom životu. ŽELITE MANJE. Želite manje ometanja i da puno manje onoga što trebate napraviti stoji ispred vas. Dnevni teret e-ma
150,69 Kn 20,00 €

Inoviranje Luis Perez - Breva

Predmet poduzetništva i inovacije usko je vezan s obećanjem ekonomskog rasta, općenito putem razvoja organizacije. Autor objašnjava kako se u stvarnosti i sam problem i njegovo rješenje pronalaze procesom inoviranja. On želi postići da čitatelji uživ
150,69 Kn 20,00 €

Esencijalizam Greg McKeown

Disciplinirana potraga za esencijalnim Koliko ste puta prihvatili neki zahtjev, a da prethodno niste razmislili o tome? Koliko ste puta požalili zbog toga što ste se obvezali na nešto i pitali se: „Zašto sam ovo prihvatio/la?” Koliko ste puta rekl
150,69 Kn 20,00 €

Poduzetništvo Robert Hisrich

Sedmo izdanje ovog udžbenika, koji se bavi dinamikom današnjih poduzetničkih izazova, sastavljeno je tako da na najjasniji način upozna studente s logičnim procesom formuliranja, planiranja i provođenja poslovnih pothvata. Iz sadržaja: 1. POD
150,69 Kn 20,00 €

Ponašaj se poput vođe, razmišljaj poput vođe Herminia Ibarra

Herminia Ibarra – struc?njakinja za profesionalni razvoj i razvoj vodenja i ugledna profesorica na INSEAD-u, vodec´oj medunarodnoj poslovnoj s?koli – pokazuje kako menadz?eri i direktori na svim razinama mogu poboljs?ati svoje vodenje uvodenjem malih
150,69 Kn 20,00 €

MARKETING U HRVATSKOJ Maja Martinović

KNJIGA PREDSTAVLJA VAŽAN TEMELJ ZA DUBLJE RAZMATRANJE I OSMIŠLJAVANJE PRAKTIČNIH STRATEGIJA, NE SAMO ZA PREŽIVLJAVANJE, VEĆ I ZA USPJEH. Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa zajedno sa svojim suradnici
180,00 Kn 23,89 €

Preuzimanje i spajanje poduzeća David Harding, Sam Rovit

Kada je najbolji trenutak za početak spajanja poduzeća, zašto i u kojim slučajevima pripajanje poduzeća podiže novostvorenu vrijednost poduzeća, te može li pripajanje poduzeća unaprijediti buduće poslovanje? Odgovore na ta i druga pitanja u složenom
180,00 Kn 23,89 €

MENADŽMENT LJUDSKIH POTENCIJALA Raymond A. Noe

3. izdanje POSTIZANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI! Četvorica autora profesori su sa različitih i veoma istaknutih američkih fakulteta (Ohio State University, Michigan State University i dr.). Oni vjeruju da je pristup vođenja ljudskih potencijala
199,97 Kn 26,54 €

KORPORATIVNO UPRAVLJANJE I REVIZIJA INFORMACIJSKIH SUSTAVA

Iz sadržaja: KORPORATIVNO UPRAVLJANJE INFORMATIKOM/ STRATEŠKO POVEZIVANJE POSLOVANJA I INFORMATIKE/ UPRAVLJANJE RIZICIMA/ KONTROLE NEOPHODNE KOD PRIMJENE INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE/ POSTUPANJE PRILIKOM REVIZIJE INFORMACIJSKOG SUSTAVA/ OKVIRI I STAN
199,97 Kn 26,54 €

MODERNI MENADŽMENT Samuel C. Certo, S. Trevis Certo

Svrha je ove knjige pripremiti studente da postanu menadžeri. U ovom novom izdanju pronaći ćete pojmove koji su odraz uvriježenih pojmova upravljanja i osnova su praktičnih instrumenata potrebnih za rješavanje problema upravljanja. Pažljivo proučavan
199,97 Kn 26,54 €

PODUZETNIŠTVO, VII.izdanje Robert Hisrich,Michael Peters, Dean Shepherd

Sedmo izdanje ovog udžbenika, koji se bavi dinamikom današnjih poduzetničkih izazova, sastavljeno je tako da na najjasniji način upozna studente s logičnim procesom formuliranja, planiranja i provođenja poslovnih pothvata. Iz sadržaja: 1. POD
199,97 Kn 26,54 €

Upravljanje zadovoljstvom klijenata Tihomir Vranešević

Upravljačka struktura tvrtke stalno teži kvaliteti – zadovoljstvu klijenta. Kako uspješno ostvariti zadovoljstvo klijenata saznajte u ovome udžbeniku. Iz sadržaja: Poslovanje tvrtke u tržišnim okolnostima / Koncept vrijednosti kao osnova tržišn
199,97 Kn 26,54 €

Hotelski menadžment Zdenko Cerović

Ova knjiga je udžbenik, namijenjena studentima dodiplomskog i poslijediplomskog studija koji izučavaju menadžment te sadašnjim i budućim menadžerima, poglavito onima koji žele proširiti svoja teoretska znanja o funkcijama, zadacim i ciljevima menadžm
226,04 Kn 30,00 €

Suvremena prodaja Dr. Barry L. Reece, Gerald L. Manning

10. izdanje STVARANJE VRIJEDNOSTI ZA KUPCA! Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Današnji zahtjevniji kupci očekuju od prodavača stvaranje i prenošenje dosljedno
226,04 Kn 30,00 €

Upravljanje ljudskim potencijalima u javnoj službi Evan M. Berman, James S. Bowman

Knjiga se koristi i kao udžbenik za kolegij iz upravljanja ljudskim potencijalima. Bavi se svim etapama procesa stupanja u radni odnos, uključujući traženje zaposlenika, odabir, osposobljavanje, zakonska prava i odgovornosti, naknadu te procjenu učin
226,04 Kn 30,00 €

Metrike marketinga Paul W. Farris, Neil T. Bendle

VODIČ ZA MJERENJE MARKETINŠKE UČINKOVITOSTI Metrike marketinga, drugo izdanje, sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U ovom temeljitom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju to
226,04 Kn 30,00 €

Umijeće javnog govora Stephen E. Lucas

Knjiga analizira klasicne i suvremene teorije retorike s posebnim naglaskom na primjenjive vještine govorništva i sadrži mnogo primjera koji se odnose na pripremu i prezentaciju govora. U knjizi cete naci velik broj prica i primjera koji ce vam pokaz
226,04 Kn 30,00 €

Učinkoviti odnosi s javnošću Glen M. Broom

Pocevši od svog prvog izdanja 1952. godine, udžbenik Ucinkoviti odnosi s javnošcu (Effective Public Relations - EPR), uvodio je teoriju i nacela odnosa s javnošcu, školovao zaposlene koji su se bavili tim pozivom i služio im kao referentno delo širom
226,04 Kn 30,00 €

MENADŽMENT KOMERCIJALNIH BANAKA Peter S. Rose

4. izdanje Svjetski klasik, Menadžment komercijalnih banaka, po prvi puta je preveden s engleskog jezika u izdanju MATE d.o.o. Knjiga je napisana isključivo za poboljšanje poslovanja kako velikih banaka, tako i njihovih poslovnica. Knjiga ujedno s
249,99 Kn 33,18 €

MENADŽMENT ZRAKOPLOVNE KOMPANIJE Mirko Tatalović, Ivan Mišetić, Jasmin Bajić

Sadržajne cjeline obuhvaćaju i završavaju primjerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresiranom čitatelju. Na kraju svakog dijela izdvajaju se karakteristične i dominantne vještine, znanja i spoznaje koje iznimno uspješan menadžer zrakoplov
249,99 Kn 33,18 €

VODIČ kroz znanje o upravljanju projektima : (vodič kroz PMBOK)

TEMELJNA REFERENCA ZA UPRAVLJANJE PROJEKTIMA ZA SVOJE PROFESIONALNE RAZVOJNE PROGRAME I CERTIFIKACIJE! NEOPHODNI ALAT ZA SVAKOG VODITELJA PROJEKTA Već više od 25 godina Vodič kroz znanje o upravljanju projektima (Vodič kroz PMBOK®) vodeći je
249,99 Kn 33,18 €

Ekonomika za menadžere Dominick Salvatore

Odražavajući izrazito globaliziranu prirodu ukusa, proizvodnje, tržišta rada i financijskih tržišta u današnjem svijetu, Ekonomika za menadžere: Načela i primjene širom svijeta, međunarodno osmo izdanje, predstavlja teoriju poduzeća kao poveznicu za
263,71 Kn 35,00 €

RAČUNOVODSTVO R. F. Meigs, W. B. Meigs

9. izdanje TEMELJ POSLOVNOG ODLUČIVANJA! Svjetski prepoznatljiv udžbenik jednostavnog naziva Računovodstvo zamišljen je i napisan kako bi studente i gospodarstvenike uveo u svijet računovodstva koje je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.
300,02 Kn 39,82 €

UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 12. IZDANJE

Promjenom marketinških tehnika i organizacija, promijenio se i ovaj udžbenik. U prvim njegovim izdanjima malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima, kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrije
300,02 Kn 39,82 €

Upravljanje ljudskim potencijalima Gary Dessler

12. globalno izdanje U današnjem globaliziranom svijetu i moderniziranim kompanijama nužno je poznavati ljudski faktor za postizanje efikasnosti i učinkovitosti kompanija. Stoga upravljanje ljudskim potencijalima, zvanje i resursi, postaju sve zna
301,38 Kn 40,00 €

Upravljanje operacijama i lancem opskrbe F.Robert Jacobs, Richard B.Chase

Novo izdanje knjige u kojem autori obraduju najvažnija pitanja i izazove s kojima se menadžeri operacija i lanaca opskrbe suocavaju. Fokus obrade referira se na metode ucinkovite proizvodnje te na adekvatne nacine distribucije robe i usluga u ponudi
301,38 Kn 40,00 €

Ponašanje potrošača (4. izdanje)

Udžbenik Ponašanje potrošača djelo je četvorice sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspjeli napraviti vjerojatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilago
361,66 Kn 48,00 €

FINANCIJSKA TRŽIŠTA I INSTITUCIJE

Udžbenik F.S. Mishkina i S. G. Eakinsa danas je jedan od najčešće korištenih udžbenika na ekonomskim fakultetima i poslovnim školama diljem svijeta. O tome svjedoči i činjenica da je knjiga doživjela već sedmo izdanje, a izlaganja u knjizi organizira
400,01 Kn 53,09 €

MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU

Knjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu. Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – do
599,97 Kn 79,63 €

Steve Jobs: tajne njegovih inovacija Carmine Gallo

Glavni direktor i suosnivač Aplea, Steve Jobs, u ovoj nam knjizi objašnjava svojih sedam načela inovacija, odnosno oslobađanja vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. One se mogu sažeti u
59,97 Kn 7,96 €

Prvih 90 dana Michael Watkins

Ključne strategije uspjeha novih menadžera na svim razinama. Predsjednik vlade ima 100 dana za dokazati se –vi imate 90! Otkako postoje menadžeri, postoje i promjene menadžerskih položaja. Mijenjanje vodećih položaja i izazovi koji se time postavljaj
59,97 Kn 7,96 €

Umeće poslovnog ratovanja Dejvid Braun

Više od bilo koje pojedinačne taktike, vizija i fokusiranost razdvajaju sjajne od prosečnih lidera. Biznis je borba za opstanak. U svakom poslovnom ratu lideri odmeravaju snage u težnji ka svojim ciljevima, smišljajući strategije i organizuju resu
60,28 Kn 8,00 €

Life Coach: Kako upravljati karijerom Tatjana Divjak

Kad smo pokretali poslovni tjednik Lider, postavili smo si cilj da u prvoj godini pokrenemo i biblioteku poslovnih znanja. Tada nismo znali kako ćemo lako odlučiti s kojim ćemo autorom i naslovom početi. Već nakon nekoliko prvih brojeva Lidera začud
60,28 Kn 8,00 €

7 Navika uspješnih ljudi Stephen Covey

Knjiga Sedam navika uspješnih ljudi najutjecajniji je svjetski priručnik iz područja psihologije uspjeha. U samo nekoliko godina ovo je njezino osmo izdanje na hrvatskom jeziku. Relevantnim anegdotama i oštroumnim zapažanjima, Stephen R. Covey, istak
65,02 Kn 8,63 €

Stvoreno da traje James C. Collins, Jerry I. Porras

Uspješne navike kompanija s vizijom Stvoreno da traje, zapravo, ne govori u suštini o stvaranju da bi potrajalo. Govori o stvaranju nečega što je vrijedno da traje - o stvaranju kompanije takve istinske izvrsnosti da bi svijet izgubio nešto važno
65,02 Kn 8,63 €

Malo je in veliko je out Seth Godin

Nova porcija provokativnog poslovnog razmišljanja od autora uspješnica «Plava krava» i «Svi marketinški stručnjaci su lažljivci». Kao jedan od najutjecajnijih poslovnih mislioca današnjice, Godin pomaže vojsci obožavatelja da ostanu fokusirani, po
65,02 Kn 8,63 €

Tajna: što veliki vođe znaju – i čine Ken Blanchard, Mark Miller

Svaki će se vođa, bio u multinacionalnoj korporaciji ili vodio volontere, u nekom trenutku posve sigurno zapitati u čemu je tajna velikog vođe. U knjizi Tajna autori Ken Blanchard (čije su se knjige na temu vođenja do sada prodale u 13 milijum primje
70,00 Kn 9,29 €

UPRAVLJANJE MARKETING KOMUNICIRANJEM Nenad Brkić

Marketing. Prodaja. Distribucija. Udžbenici za visokoškolsko obrazovanje Reklama. Oglašavanje. Odnosi s javnošću. Udžbenici
80,02 Kn 10,62 €

POSLOVNE KOMUNIKACIJE Michael J. Rouse,Sandra Rouse

Udžbenik koji daje sustavni pregled komunikacija i njihovo funkcioniranje namijenjen studentima menadžmenta i poslovnih programa te manadžerima koji žele poboljšati svoje komunikacijske sposobnosti!
80,02 Kn 10,62 €

FISKALNI SUSTAVI I OPOREZIVANJE PODUZEĆA Dragan Roller

Predmet knjige su najnovija saznanja o fiskalnoj politici, fiskalnim sustavima i fiskalnoj tehnici u teoriji i praksi s naglaskom na utjecaj fiskalnog zahvaćanja na poslovanje poduzeća, kao i s posebnim osvrtom na učinke u turizmu, hotelijerstvu i ug
80,02 Kn 10,62 €

BUDUĆNOST MENADŽMENTA Gary Hamel

Kratki sadržaj: Zašto je važna inovacija menadžmenta: Kraj menadžmenta, Temeljna prednost, Program inovacije menadžmenta Inovacija menadžmenta u praksi: Stvaranje zajednice sa svrhom, Razvijanje demokracije inovacije, U potrazi za evolucijskom
80,02 Kn 10,62 €

GUNG HO ! SVE ZA TVRTKU , TVRTKU NIZAŠTO ! Ken Blanchard, Sheldon Bowles

Ken Blanchard i Sheldon Bowles, autori poslovnog bestsellera Raving Fans donose nam novu senzacionalnu knjigu koja predstavlja neprocjenjiv menadžerski vodič za povećavanje produktivnosti putem održavanja visokog morala na radnom mjestu. Ovo je ob
80,02 Kn 10,62 €

RJEŠAVANJE SUKOBA Daniel Dana

MEDIJACIJSKI ALATI U SVAKODNEVNIM POSLOVNIM SITUACIJAMA SAVJETI ZA MENADŽERE POMOĆU KOJIH ĆE MOĆI PREPOZNATI, SPRIJEČITI I RIJEŠITI SUKOBE – U DANAŠNJEM STRESNOM POSLOVNOM OKRUŽENJU Radna mjesta se mijenjanju. Kako međuljudska pravila ponašanja
80,02 Kn 10,62 €

POSLOVNO ODLUČIVANJE J. Frank Yates

POSLOVNO ODLUČIVANJE Inovativna rješenja za goruća poslovna pitanja Iz sadržaja: 1. Umijeće poslovnog odlučivanja/ 2. „Odluka, što je to?” i druge osnove/ 3. Odlučnost u odlučivanju/ 4. Definiranje uvjeta odlučivanja/ 5. Nalaženje rješenja/
80,02 Kn 10,62 €

Tajni jezik liderstva Stephen Denning

Kako lideri potiču na djelovanje i kako svatko može potaknuti te održati entuzijazam u ostvarivanju cilja Koje priče najbolje funkcioniraju u određenim okolnostima i zašto? Tajna liderstva odnosi se najviše na upotrebu priče u svrhu privlačenja po
80,02 Kn 10,62 €

Smisao hitnosti John P. Kotter

Smisao hitnosti Kako pravi osjećaj za hitnost pomaže da se pokrenemo i pobijedimo Pravi osjećaj za hitnost intuitivna je odlučnost da se pokrenemo i pobijedimo - sada Ima li vaša organizacija pravi osjećaj za hitnost? Znate da su vašoj organiz
80,02 Kn 10,62 €

Emocionalna inteligencija u poslu Daniel Goleman

Ova knjiga objašnjava što je emocionalna inteligencija i zašto je, za uspjeh u poslu, važnija od kvocijenta inteligencije ili stručnosti.
80,02 Kn 10,62 €

Marketing u javnom sektoru: Put do bolje izvedbe Philip Kotler, Nancy Lee

Iz sadržaja: UVOD/ Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana/ Razumijevanje marketinškog svjetonazora/ PRIMJENA MARKETINŠKIH MEHANIZAMA U JAVNOME SEKORU/ Razvoj i pospješivanje popularnih programa i usluga/ Određivanje
84,99 Kn 11,28 €

NADZORNI ODBOR I KORPORATIVNO UPRAVLJANJE Darko Tipurić

Knjiga se bavi problematikom relativno novom čak i u europskim, odnosno svjetskim razmjerima – korporativnim upravljanjem. Vrlo znalački autor vodi čitaoca od teoretskih pretpostavki neophodnih za razumijevanje ovog aspekta upravljanja do konkretn
90,04 Kn 11,95 €

Mala crvena knjiga prodaje Jeffrey Gitomer

Svjetski bestseller majstora uspješne prodaje na iznimno slikovit, duhovit, i praktičan način prepun primjera i ilustracija uči vas kako uspješno prodavati zauvijek. U prodaji, suptilna razlika između uspjeha i neuspjeha je razlika između pokušaja pr
90,41 Kn 12,00 €

MENADŽMENT Pere Sikavica, Fikreta Bahtijarević-Šiber

MENADŽMENT Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj Lektura i korektura knjige Pere Sikavice i Fikrete Bahtijarević-Šiber koji iznose misli kako je menadžment znanost, a uspješan menadžment umjetnost, smatrajući kako se me
99,98 Kn 13,27 €

STRATEŠKI MENADŽMENT Marin Buble

Autori: Buble, Cingula, Dujanic, Dulcic, Božac, Galetic, Ljubic U današnje doba nezamisliv je efikasni menadžer koji suvereno ne vlada podrucjem strateškog marketinga. Medutim, širem krugu korisnika ‘Strateški menadžment’ može poslužiti kao vodic
99,98 Kn 13,27 €

IDENTITET MARKETINGA Bruno Grbac

Knjiga se sastoji od pet podpoglavlja: Priroda marketinga, Analiza i izbor tržišta, Razvijanje marketing-miksa, Upravljanje marketing-aktivnostima i Transformacija marketinga. U prvom poglavlju Priroda marketinga raspravlja se o poimanju marketinga -
99,98 Kn 13,27 €

UGOVORI PRAKTIČNI PRIMJERI S KOMENTAROM Darko Vrljić

Knjiga je namojenjena prvenstveno pravnicima, odvjetnicima i javnim bilježnicima ali može biti pomoc i svima koji se u gospodarstvu ili drugim djelatnostima susrecu s materijom usko vezanom za ugovaranje. - Drugo izdanje -
99,98 Kn 13,27 €

MENEDŽMENT Heinz Weihrich & Harold Koontz

Osnove teorije i prakse svjetskog menadžmenta / Planiranje (priroda i svrha, ciljevi, strategije, odlučivanje) / Organiziranje (organizacijska struktura, linijske i službovne ovlasti i decentralizacija, organizacijska kultura) / Kadrovsko popunjavanj
99,98 Kn 13,27 €

MODERNI NOVAC I BANKARSTVO Roger LeRoy Miller, David D. VanHoose

KRENITE I VI UKORAK S NOVIM PRISTUPOM NOVCU I BANKARSTVU! Proučavanje novca i bankarstva danas je nezaobilazna činjenica, budući da se iz dana u dan sve više borimo s financijskim instrumentima, institucijama, tržištima koja upravljaju našim novc
99,98 Kn 13,27 €

VODSTVO, teorija i praksa Peter G. Northouse

4. izdanje KNJIGA PREDSTAVLJA TEMELJE U TEORIJI VODSTVA I POKAZUJE DA SVAKI VOĐA MORA RAZVITI MNOGE SPOSOBNOSTI, RAZUMJETI TUĐA UVJERENJA I RAZVITI VLASTITE SPOSOBNOSTI DA BI POSTAO DOBAR VOĐA. U 10 godina od prvog izdanja ove knjige, fascina
99,98 Kn 13,27 €

UPRAVLJANJE TIMOVIMA Lawrence Holpp

POSLOVNI TIMOVI SU UČINKOVITI! SLIJEDITE OVE STRATEGIJE DA BISTE POSTIGLI POVOLJNE DUGOROČNE POSLOVNE REZULTATE! Uspješne tvrtke sutrašnjice danas pokreću radne timove. Zašto? Zato što su u bezbroj primjera u brojnim gospodarskim granama timovi p
99,98 Kn 13,27 €

LEAN STARTUP Eric Ries

KAKO DANAŠNJI PODUZETNICI KORISTE NEPRESTANU INOVATIVNOST ZA STVARANJE U POTPUNOSTI USPJEŠNIH POSLOVA Većina startupova ne uspije. Ali mnogi se od tih neuspjeha mogu spriječiti. Lean startup je novi pristup koji se usvaja po cijelom svijetu, mijen
99,98 Kn 13,27 €

Odrasti digitalno Don Tapscott

Iz sadržaja: I. UPOZNAJTE MREŽNU GENERACIJU Mrežna generacija stasava Generacija uronjena u bitove Osam normi mrežne generacije: Obilježja generacije Mozak mrežne generacije II. PREOBRAŽAJ INSTITUCIJA Mrežna generacija kao učenici: Promišljanje ob
99,98 Kn 13,27 €

Računovodstvo poduzetnika: s primjerima knjiženja - knjiga 1.

U knjizi Računovodstvo poduzetnika je obrađen praktičan način evidentiranja poslovnih događaja po pravilima dvostavnog knjigovodstva namijenjen svim poduzetnicima bez obzira jesu li trgovačka društva ili imaju neki drugi pravni status kao što su npr.
99,98 Kn 13,27 €

Winning Jack Welch, Suzy Welch

A champion manager of people, Jack Welch shares the hard-earned wisdom of a storied career in what will become the ultimate business bible With Winning, Jack Welch delivers a wide-ranging, in-depth, no-holds-barred management guidebook about the t
99,98 Kn 13,27 €

Bogata žena Kim Kiyosaki

Knjiga o investiranju za žene: zato što mrzim kad mi se govori što da radim! Autorica, uspješna poslovna žena i investitorica, sa suprugom Robertom Kiyosakijem pokrenula je čuvenu tvrtku "Bogati otac, siromašni otac". Napisala je ovaj koristan fin
99,98 Kn 13,27 €

Event management: Upravljanje događanjima Lynn Van Der Wagen, Brenda R. Carlos

Upravljanje događanjima - za turistička, kulturna, poslovna i sportska događanja Knjiga ima za temu rastuću djelatnost upravljanja događanjima - event managementa. Pojašnjava procese dizajna, planiranja, pozicioniranja i održavanja događanja. bavi
139,99 Kn 18,58 €

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA Tanja Kesić

Poimanje komunikacije / Integrirana marketinška komunikacija / Elementi marketinške komunikacije / Proces integrirane marketinške komunikacije / Integrirana marketinška komunikacija – kreiranje imidža i marke proizvoda / Komunikacijski proces kao tem
150,01 Kn 19,91 €

GOOD TO GREAT Jim Collins

Built to Last bio je fenomenalan uspjeh: 'Poštena je pretpostavka da, budući da temeljna važnost ove audioknjige počinje prožimati gornje slojeve poslovnih i poslovnih škola...Collins i Porras će se pojaviti kao gurui koje će gledati u sljedećem dese
150,01 Kn 19,91 €

Marketing Jozo Previšić , Đurđana Ozretić Došen

2 izmijenjeno i dopunjeno izdanje Udžbenik namijenjen studentima ekonomskih fakulteta, kao i ljudima iz prakse koji žele steći temeljna znanja iz područja marketinga. O knjizi: Neka od najuspješnijih poduzeća, organizacija ili institucija, k
150,01 Kn 19,91 €

MARKETINŠKI PLANOVI Malcolm McDonald

Knjiga Malcolma McDonalda Marketinški planovi postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u koji
160,03 Kn 21,24 €

OSNOVE MARKETINGA

4. europsko izdanje NAJBOLJI SVJETSKI UDŽBENIK IZ MARKETINGA PO PRVI PUTA NA HRVATSKOM JEZIKU! Ovo je prvo prevedeno izdanje vrhunskog svjetskog udžbenika neophodnog za sve koji se bave marketingom. Pokriva sva osnovna područja iz suvremene mar
199,97 Kn 26,54 €

ORGANIZACIJSKO PONAŠANJE S. P. Robbins, T. A. Judge

12. izdanje NAJNOVIJE IZDANJE NAJTRAŽENIJEG SVJETSKOG UDŽBENIKA ZA BUDUĆE MENADŽERE! U ovoj knjizi Robbins i Judge vam pružaju istraživanja koja vam trebaju, na jeziku koji razumijete. Ovo je najopsežniji pregled organizacijskog ponašanja ove vrs
199,97 Kn 26,54 €

POČELA ULAGANJA Z. Bodie, A. Kane, A. J. Marcus

4. izdanje Ova knjiga predstavlja izuzetno kvalitetno djelo i vrhunski svjetski udžbenik sa područja financija. Sadržaj knjige se temelji na ekonomskom okruženju koje se vrlo burno razvija pod utjecajem globalizacije i on-line komunikacija, ali te
199,97 Kn 26,54 €

OSNOVE KORPORATIVNIH FINANCIJA

VRHUNSKI UDŽBENIK KOJI ĆE VAM POKAZATI DA MODERNE FINANCIJE I DOBRA FINANCIJSKA PRAKSA IDU ZAJEDNO! Knjiga Osnove korporativnih financija fokusirana je na pitanja kako kompanije investiraju u realnu imovinu te kako prikupljaju novac za financiranj
249,99 Kn 33,18 €

ORGANIZACIJA Pere Sikavica

Sve o strukturi organizacije i dinamici njezina razvoja! Uvod u organizaciju - osnove organizacije, teorije organizacije Organizacijska struktura - čimbenici organizacije, oblikovanje organizacijske strukture Organizacija elemenata organizacijske
249,99 Kn 33,18 €

KORPORATIVNO UPRAVLJANJE Darko Tipurić

Djelo pod nazivom „Korporativno upravljanje“ autora prof.dr.sc. Darka Tipurića i suradnika predstavlja vrijedno znanstveno djelo koje može koristiti kao sveučilišni udžbenik , ali i kao praktičan vodič za korporativno upravljanje u praksi budući da u
300,02 Kn 39,82 €

SOCIJALNA PSIHOLOGIJA E. Aronson, T. D. Wilson, R. M. Akert

4. izdanje PSIHOLOGIJA ZAPOSLENIKA, MENADŽERA, VLASNIKA PODUZEĆA! UPOZNAJTE BIT LJUDSKOG RAZMIŠLJANJA! Četvrto izdanje sveobuhvatnog i u SAD-u vrlo popularnog udžbenika socijalne psihologije koji, za razliku od većine sličnih tekstova, njegu
499,99 Kn 66,36 €